آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
5

نماینده مردم دورود و ازنا: تکمیل پروژه کنار گذر دورود از نان شب واجب‌تر است

  • کد خبر : 10016
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
نماینده مردم دورود و ازنا: تکمیل پروژه کنار گذر دورود از نان شب واجب‌تر است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: تکمیل کنار گذر شهرستان دورود از شب واجب‌تر است. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  طلوع افلاک ،حسین گودرزی با بیان این‌که ۳۰ درصد از آمار تصادفات استان لرستان به شهرستان دورود اختصاص دارد، افزود: اولویت اول مردم دورود تکمیل کمربندی این شهر است لذا از دولت […]

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: تکمیل کنار گذر شهرستان دورود از شب واجب‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی  طلوع افلاک ،حسین گودرزی با بیان این‌که ۳۰ درصد از آمار تصادفات استان لرستان به شهرستان دورود اختصاص دارد، افزود: اولویت اول مردم دورود تکمیل کمربندی این شهر است لذا از دولت می‌خواهیم تکمیل فاز اول آن به طول ۱۲ کلیومتر را تا پایان سال مالی نهایی کرده و به پایان برساند.

وی ادامه داد: این پروژه بعد از مدتی رکود بار دیگر از سال ۹۳ آغاز شد و فاز اول آن در حال حاضر ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ۲۲ هزار وسیله نقلیه در این محور عبور می‌کنند، ادامه داد: حل مشکلات زیست محیطی و کاهش تلفات جانی ناشی از حجم ترافیک شهر دورود از خواسته‌های  مردم برای تسریع  در تکمیل این پروژه است.

گودرزی بیان کرد: فاز دیگر این پروژه به طول ۸ کیلومتر قبلا آغاز شده اما همواره معارضینی داشته که منجر به تعطیلی آن شده است.

پیمانکار فاز اول این پروژه نیز با بیان این‌که در حال حاضر مشکل نقدینگی داریم، گفت: طبق قرارداد تعهد ما از ابتدا شش میلیارد تومان بوده است اما متاسفانه با توجه به تورم و گرانی‌ها تا به حال ۲۱ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

وی بابیان مختصری از فعالیت‌های انجام شده در سطح این پروژه خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که قیمت‌ها تا چند برابر افزایش داشته‌اند تا قیمت‌ها به روز رسانی نشوند پیشرفت فیزیکی  را در این پروژه شاهد نخواهیم بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=10016

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.