آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
1
استاندار لرستان:

صادرات نیروی محرکه تولید و سرمایه‌گذاری است

  • کد خبر : 23244
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
صادرات نیروی محرکه تولید و سرمایه‌گذاری است
استاندار لرستان گفت: صادرات یکی از نیروهای محرکه بحث تولید و سرمایه‌گذاری است که رشد آن با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست.

فرهاد زیویار بیست و هشتم خرداد ماه در جلسه صادرات غیرنفتی لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از پایه‌های اساسی مدیریت در لرستان صادرات غیرنفتی بوده که وابسته به حمایت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی و همراه کردن بخش خصوصی با این کار است.

وی ادامه داد: صادرات یکی از نیروهای محرکه بحث تولید و سرمایه‌گذاری است که رشد آن با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست.

زیویار افزود: در این دوره در رابطه با صادرات محصولات غیر نفتی کارهای اساسی صورت گرفت که به واسطه کمک‌های دستگاه‌های متولی بوده است که جا دارد این موضوع استمرار داشته و توسعه پیدا کند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بحث پایانه‌های صادراتی باید مصوب و تعیین و تکلیف شود، کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی مدت‌هاست که به حالت انفعال به سر می‌برند که علل متعددی دارد و باید فعال شوند و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید جدی‌تر برگذار شود.

وی با تأکید بر پیگیری و تشکیل شرکت‌های حمایتی صادرات بیان کرد: تکمیل زیرساخت‌ها مدنظر است که بحث کارگو را داریم که از طریق مدیریت فرودگاه تجهیزات خریداری و عملاً انجام شود.

زیویار با اشاره به اینکه لحاظ کردن صادرات خارجی در آمار گمرک لرستان می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند، افزود: شرکت در نمایشگاه عراق، بلاروس و روسیه را دنبال می‌کنیم و غیر از سلیمانیه از نجف و کربلا تقاضایی برای ایجاد نمایشگاه داریم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.