آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6

  • کد خبر : 9981
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

 آیت الله رییسی رییس جمهور روز جمعه به مناسبت گرامیداشت تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با کادر درمان و پرستاران این مرکز دیدار کرد. به گزارش طلوع افلاك ، همزمان با ساعات اولیه سفر آیت الله رییسی به لرستان، وی در دیدار با پرستاران بیمارستان شهید […]

 آیت الله رییسی رییس جمهور روز جمعه به مناسبت گرامیداشت تولد حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با کادر درمان و پرستاران این مرکز دیدار کرد.

به گزارش طلوع افلاك ، همزمان با ساعات اولیه سفر آیت الله رییسی به لرستان، وی در دیدار با پرستاران بیمارستان شهید رحیمی از خدمات آنان قدردانی کرد و در جریان برخی مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

در این دیدار برخی از کادر درمان و پرستاران نیز نامه هایی برای رفع مشکلات خود به رییس جمهور و هیات همراه وی تقدیم کردند.و آیت‌الله رییسی نیز قول پیگیری آن‌ها را داد.

درخواست برای اجرای قانون تبدیل وضعیت قرارداد شغلی ایثارگران و افزایش حقوق از مهم‌ترین درخواست‌های پرستاران و کادر پزشکی این بیمارستان در دیدار با رییس جمهور بود.

رییس جمهور علاوه بر تبریک روز پرستار و دیدار با کادر درمان پرستاران، از تعدادی بیماران بستری نیز ملاقات کرد و جویای احوال آنان شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح روز جمعه به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه خرم‌آباد در استان لرستان شد.

آیت الله رییسی در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد مورد استقبال مسوولان لرستان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، برخی نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران لشکری و نظامی قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت ، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش  و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت الله رییسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رییس جمهور به شهرستان های استان خواهند رفت که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر در برنامه کاری سفر هیات دولت به لرستان اعلام شده است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته وارد لرستان شده و امروز برنامه هایی در خرم آباد مرکز استان خواهد داشت.

به گفته فرهاد زیویار استاندار لرستان حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با اقشار مختلف مردم و نشست خبری از برنامه های سفر یک روزه رییس دولت سیزدهم در یازدهمین سفر استانی است و وزیران نیز به عنوان نماینده دولت به شهرستان های استان سفر می کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=9981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.