آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

پیام عالیخانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی رادین ۹۰ خرم آبادشد

  • کد خبر : 8789
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۴۹
پیام عالیخانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی رادین ۹۰ خرم آبادشد

با حکم مصطفی رحمانی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی رادین ۹۰ خرم آباد، پیام عالیخانی مدیرعامل این تیم شد. به گزارش خبري و تحليلي  طلوع افلاك ،تیم بزرگسالان فوتبال رادین ۹۰، ” دكترپیام عالیخانی چگنی” با نظر مالک و اعضای هیات مدیره تیم، به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد. ‌ تیم فوتبال بزرگسالان رادین ۹۰ […]

با حکم مصطفی رحمانی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی رادین ۹۰ خرم آباد، پیام عالیخانی مدیرعامل این تیم شد.

به گزارش خبري و تحليلي  طلوع افلاك ،تیم بزرگسالان فوتبال رادین ۹۰، ” دكترپیام عالیخانی چگنی” با نظر مالک و اعضای هیات مدیره تیم، به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

تیم فوتبال بزرگسالان رادین ۹۰ که در لیگ برتر لرستان برای قهرمانی میجنگد و از سرمربی نام آشنا، بازیکن سابق تیم فوتبال خیبر خرم آباد، قاسم رحمانی بهره می برد و بازیکنان مطرح و بزرگی همچون علی صدرا، ایمان القاصی، مجتبی اصغریان، شهاب دارایی، سید علی موسوی، مریدعباس یوسفوند، مجید یاری زاده، مهدی سهرابی، اکبر بستامی و… را در اختیار دارد در صورت قهرمانی به لیگ ۳ کشور راه خواهد یافت.

لازم به ذکر است که پیام عالیخانی خود نیز در تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان استان، امیدهای هما، صبا باطری، منتخب دانشجویان غرب کشور و … بازی کرده و دارای مدرک مربیگری فوتبال درجه D آسیا و C ایران است که در تیم های مختلف جوانان و بزرگسالان یا بعنوان سرپرست یا مربی حضور داشته، ضمن آنکه در گذشته ۳ دوره پیاپی قهرمان استان و کشور در رشته کاراته سبک شیتوریو سنتی بوده و دارای کمربند قهوه ای این رشته ورزشی نیز هست.

گفتني است پيام عاليخاني در كنار فوتبال از خبرنگاران منتقد و صاحب قلم استان است كه سابقه دو دور حضور در هيات مديره خانه طبوعات استان بعنوان بازرس را در كارنامه پربار خود دارد .

براي وي در منصب جديد آرزوي موفقيت وبهروزي را داريم .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.