آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان

بازرسی از ۱۷۰۰ واحدنانوایی دراستان لرستان

  • کد خبر : 8624
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
حجت اله بیرانوند اظهار داشت2297 واحد نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان تامین نان مورد نیاز مردم را برعهده دارند ، وی تصریح کرد : از این تعداد 1526 واحد در رسته لواش 502 واحد در رسته سنگک 127 واحد در رسته بربری ، 33 واحد در رسته تافتون ، 26 واحد در رسته نان محلی و 83 واحد در رسته نان فانتزی و نان حجیم فعالیت می نمایند . مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان خاطر نشان کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارتقای سطح بهداشت در واحدهای نانوایی طی یکماهه مهر، 1700مورد بازرسی از این واحدها توسط بازرسین سازمان صمت،دانشگاه علوم پزشکی واداره کل غله انجام که در این بازرسیها تعداد 170 واحد متخلف شناسایی شده است.

حجت اله بیرانوند اظهار داشت۲۲۹۷ واحد نانوایی در سطح شهرها و روستاهای استان تامین نان مورد نیاز مردم را برعهده دارند ، وی تصریح کرد : از این تعداد ۱۵۲۶ واحد در رسته لواش ۵۰۲ واحد در رسته سنگک ۱۲۷ واحد در رسته بربری ، ۳۳ واحد در رسته تافتون ، ۲۶ واحد در رسته نان محلی و ۸۳ واحد در رسته نان فانتزی و نان حجیم فعالیت می نمایند .
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان خاطر نشان کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارتقای سطح بهداشت در واحدهای نانوایی طی یکماهه مهر، ۱۷۰۰مورد بازرسی از این واحدها توسط بازرسین سازمان صمت،دانشگاه علوم پزشکی واداره کل غله انجام که در این بازرسیها تعداد ۱۷۰ واحد متخلف شناسایی شده است.

بیرانوند اضافه کردعمده تخلفات صورت گرفته عدم رعایت بهداشت،کم فروشی،عرضه خارج از شبکه آرد و تعطیلی خودسرانه بوده است. که پرونده واحدهای متخلف با ارزش ریالی ۹۵۴۴۲۶۰۰۰ جهت رسیدگی واعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=8624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.