آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
4

روابط عمومی نیروی انتظامی پاشنه آشیل تحول در اطلاع رسانی وتعامل با اصحاب رسانه/سردار الهی مدیری دور اندیش وتحول گرا

  • کد خبر : 7965
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
روابط عمومی نیروی انتظامی پاشنه آشیل تحول در اطلاع رسانی وتعامل با اصحاب رسانه/سردار الهی مدیری دور اندیش وتحول گرا

روابط عمومی نیروی انتظامی پاشنه آشیل تحول در اطلاع رسانی وتعامل با اصحاب رسانه/سردار الهی مدیری دور اندیش وتحول گرا این روزها با حضور سردار الهی فرماندهی نیروی انتظامی در راس هرم این نیرو. در استان، شاهد تحول، برنامه محوری، کاهش آمارهای منفی، جرایم خشن، نا امنی، دزدی، کاهش جرایم کارکنان پلیس در برخورد با […]

روابط عمومی نیروی انتظامی پاشنه آشیل تحول در اطلاع رسانی وتعامل با اصحاب رسانه/سردار الهی مدیری دور اندیش وتحول گرا

این روزها با حضور سردار الهی فرماندهی نیروی انتظامی در راس هرم این نیرو. در استان، شاهد تحول، برنامه محوری، کاهش آمارهای منفی، جرایم خشن، نا امنی، دزدی، کاهش جرایم کارکنان پلیس در برخورد با مردم، عملکرد مطلوب پلیس آگاهی، رتبه خوب پلیس فتا استان در جرایم سایبری، وکارنامه قابل قبول پلیس مبارزه با مواد مخدر در مدت محدود حضور سردار الهی در استان هستیم.

سردار الهی، مدیری عملیاتی ومیدانی که خود بارها به صورت نامحسوس وناشناس با حضوردر میان مردم ورصد مشکلات خاص حوزه انتظامی بخوبی دردهای مزمن را شناسایی ودر درمان آن با نسخه تدبیر درمان کرده است.

اما این کارنامه کاملا پربار وقابل دفاع با یک سیستم ضعیف اطلاع رسانی وتعامل با رسانه ها توسط روابط عمومی ومعاونت اجتماعی پس از انتقال سرهنگ شیروژن کاملا در محاق قرار گرفته وعملا شاهد یک زوال وروند نزولی در ارتباط وتعامل با اصحاب رسانه در استان هستیم.

در این راستا وظیفه اطلاع رسانی اقدامات نیروی انتظامی درهر استان بر عهده معاونت اجتماعی و در بطن آن مرکز اطلاع رسانی ان است.

آن‌ها وظیفه تولید محتوا برای نیروی انتظامی را برعهده دارند تا افکار عمومی در جریان کارنامه قابل ماموران نیروی انتظامی قرار بگیرند.

در این میان بی تردید رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها وحتی کانال های فضای مجازی در لرستان علیرغم برخی مشکلات خاص و شاخص های منفی در ناامنی، دزدی، اعتیادو….. با تدبیر وکیاست خود برای جذب سرمایه گذار وعدم جلوه منفی به استان همواره یار دوازدهم خوبی برای نیروی پر تلاش وبی ادعای انتظامی استان بوده وخواهند بود.

متاسفانه این روزها مدیریت روابط عمومی ومعاونت اجتماعی به جای تعامل با رسانه ها به تقابل با رسانه های استان روی آورده وبا انتخاب گزینشی خبرنگاران عملا خود را در برابر اصحاب بی ادعای رسانه قرار داده است.

هیچگاه منکر شایستگی های همکاران مدعو در نشست خبری با سردار الهی نبوده ونیستیم ولی عدم حضور برخی از خبرنگاران شاخص، مطالبه گر وهمراه با نیروی انتظامی در این نشست غیر قابل قبول وجای تامل فراوان دارد؟

رسانه های که با قلم وزبان گویای خود بارها عملکرد فرزندان برومند نیروی انتظامی را برای حفظ کیان وارزش های مقدس اسلامی قلم فرسایی کرده به چه جرم نکرده نباید در تعامل دو سویه قرار گیرند.

عملکرد روابط عمومی نیروی انتظامی در صورت عدم تجدید در افکار خود می تواند پاشنه آشیل نیروی انتظامی استان در ارتباط با اصحاب بی ادعای قلم استان باشد.

از سردار الهی فرماندهی توانمند، جوان وعملگرای استان می خواهیم با تدبیر خود وتغییر در این حوزه حساس این چالش وتهدید را به فرصت برای تعامل با رسانه هامبدل کند وبا انتخاب فردی رسانه ی و قابل تعامل با رسانه ها از ظرفیت وپتانسیل غیر قابل کتمان رسانه ها برای توسعه استان استفاده کند.

✍️محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7965

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.