آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
5
سرهنگ عباس دولتشاهی:

دستگیری۳۸ نفر سارق و متهم حاصل طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در خرم آباد 🇮🇷

  • کد خبر : 7365
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
دستگیری۳۸ نفر سارق و متهم حاصل طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در خرم آباد 🇮🇷
✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، " سرهنگ عباس دولتشاهی" اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی طی 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی 38 نفر سارق و متهم شدند.

✅ – فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان خرم آباد خبر داد.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، ” سرهنگ عباس دولتشاهی” اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی ۳۸ نفر سارق و متهم شدند.

✅وی بیان داشت: پس از انجام اقدامات پلیسی دقیق و رصد های صورت گرفته تعداد ۱۶ سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر ، پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی به۳۳ فقره انواع سرقت شامل محتویات و قطعات خودرو و …. اعتراف ، ضمن شناسایی مالباختگان افراد دستگیر شده به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

✅سرهنگ دولتشاهی افزود: در این طرح تعداد ۲۲ نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب دستگاه قضایی و انتظامی نیز شناسایی و دستگیر که به مراجع مربوطه تحویل شدند.

✅وی ادامه داد: در راستای همین طرح تعداد ۴۵ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا بصورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و … بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

✅فرمانده انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: در همین مدت تعداد ۳۵ نفر معتاد متجاهر به منظور بازپروی در سطح شهر جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.

✅سرهنگ دولتشاهی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان درخواست کرد به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس تا اقدامات پلیسی صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.