آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
3
سردار یحیی الهی:

ناکامی قاچاقچیان موادمخدر و کشف بیش از۹۰ کیلو تریاک در”خمه”

  • کد خبر : 7145
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
ناکامی قاچاقچیان موادمخدر و کشف بیش از۹۰ کیلو تریاک در”خمه”
گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "یحیی الهی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یک باند سوداگر مرگ قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه پراید به لرستان را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان الیگودرز قرار گرفت

ناکامی قاچاقچیان موادمخدر و کشف بیش از۹۰ کیلو تریاک در”خمه”

گروه استان ها- لرستان-فرمانده انتظامی استان ازدستگیری باند تهیه و توزیع مواد مخدر درایست بازرسی”خمه”الیگودرز و کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه یک باند سوداگر مرگ قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر با یک دستگاه پراید به لرستان را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان الیگودرز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در ایست بازرسی “خمه” محور داران- الیگودرز مستقر و با مشاهده پراید حامل مواد آن را توقیف کردند.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر شده است، گفت: در بازرسی از پراید مذکور ۹۰ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.
سردارالهی درپایان با هشدار به سوداگران مرگ که اعمال مجرمانه آنان از چشم پلیس مخفی نخواهد ماند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان مواد مخدر به شدت برخورد قانونی می کند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=7145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.