آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
5
سردار یحیی الهی:

لوازم جانبی گوشی تلفن همراه میلیاردی قاچاق در یک پژو 🇮🇷

  • کد خبر : 6900
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۶
لوازم جانبی گوشی تلفن همراه میلیاردی قاچاق در یک پژو 🇮🇷

✅ – فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو پارس حامل بیش از ۳ هزار و ۷۴۵ قلم انواع تجهیزات جانبی گوشی تلفن همراه در سه راهی زانوگه کوهدشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک سردار “یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت […]

✅ – فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری پژو پارس حامل بیش از ۳ هزار و ۷۴۵ قلم انواع تجهیزات جانبی گوشی تلفن همراه در سه راهی زانوگه کوهدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک سردار “یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی زانوگه یک دستگاه سواری پژو پارس حامل بار قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

✅وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودرو مورد نظر بیش از ۳ هزار و ۷۴۵ قلم انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه کشف شد.

✅این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده و معرفی وی به مراجع ذیصلاح خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را ۱۰ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال برآورد کرده اند.

✅فرمانده انتظامی لرستان در پایان با بيان اينکه برخورد قاطعانه با پديده قاچاق يکي از موضوعاتي است که با جديت در دستور کار اين فرماندهي قرار دارد و با توجه به شعار سال که توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌هاست گفت: با اهتمام بيشتر به مبارزه با اين پديده شوم ادامه خواهيم داد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.