آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
3
سرهنگ‌مصطفی دالوند:

دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها، خط قرمز پليس🇮🇷

  • کد خبر : 6862
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروها، خط قرمز پليس🇮🇷
✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ار خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"مصطفی دالوند" رئیس پلیس راه استان لرستان درتشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودروی سواری سمند با شماره پلاك دستكاري شده در شهرستان دورود، در حال تردد است موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

‍ 🇮🇷دستکاري و مخدوش کردن پلاک خودروها، خط قرمز پليس🇮🇷

✅گروه استان ها – لرستان- رئیس پلیس راه استان گفت: هر گونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می شود.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ار خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ”مصطفی دالوند” رئیس پلیس راه استان لرستان درتشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک دستگاه خودروی سواری سمند با شماره پلاك دستكاري شده در شهرستان دورود، در حال تردد است موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

✅وي افزود: با برنامه ريزي عملياتي پليس راه استان، خودرو شناسايي و پس از توقیف به پاركينگ انتقال و راننده آن نيز دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

✅اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به این که دستکاري و مخدوش کردن پلاک خودروها، خط قرمز پليس گفت: هر گونه دستکاری، مخدوش کردن و تغییر در پلاک خودرو یا برداشتن آن جرم محسوب می شود و خاطیان به دستگاه قضائی معرفی و ۶ ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها خواهد بود.

✅رئیس پلیس راه استان لرستان در پایان با اشاره به استمرار برخورد با رانندگانی که مبادرت به تردد با خودروهای دارای پلاک مخدوش می کنند؛ افزود: پلیس با رانندگان متخلفی که بدون پلاک یا با پلاک مخدوش در حال تردد بوده و به مصوبات ستاد ملی کرونا بی توجه هستند برابر قانون و مقررات برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.