آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3
سردار یحیی الهی:

تا کیدفرمانده انتظامی لرستان بر انجام اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه از وقوع انواع جرایم

  • کد خبر : 6605
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
تا کیدفرمانده انتظامی لرستان بر انجام اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه از وقوع انواع جرایم
گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"یحیی الهی" در جمع مسئولان و کارکنان پلیس آگاهی استان، بر تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، پی گیری جرائم، رصد مستمر مجرمان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی و برخورد قاطع با متخلفان تأكيد كرد.

‍ تاکید فرمانده انتظامی لرستان بر انجام اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه از وقوع انواع جرایم

– فرمانده انتظامی استان بر انجام اقدامات مدبرانه و پیشگیرانه از وقوع انواع جرایم و رصد مستمر مجرمان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحیی الهی” در جمع مسئولان و کارکنان پلیس آگاهی استان، بر تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، پی گیری جرائم، رصد مستمر مجرمان حرفه ای و سابقه دار با استفاده از روش های علمی و اطلاعاتی و برخورد قاطع با متخلفان تأكيد كرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تلاش کارکنان انتظامي استان در جهت تامين نظم و امنيت عمومی، گفت: امنيت نعمت بسيار بزرگي براي جامعه است و امروز بحمدالله كشور ما از امنيت بسیار خوبي در مقايسه با كشورهاي همسايه برخوردار است و این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه های امنیتی و نیروی انتظامی به ارمغان آمده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت” پلیس در تمامی لحظات پشتیبان و یاور مردم بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار الهی در پایان این جلسه از سرهنگ “عباس نظری” رئیس پلیس آگاهی، سرهنگ”مصطفی حیدری”معاون بهداد و جمعی از کارکنان انتظامی استان در جهت برقراری نظم و امنیت و خدمات دهی مضاعف به هم استانی ها با اهداء لوح تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.