آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4

سردار رحیمی نسب گزینه مطلوب ومتخصص برای استانداری لرستان

  • کد خبر : 6521
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
سردار رحیمی نسب گزینه مطلوب ومتخصص برای استانداری لرستان

این روزها بحث تعیین استاندار جدید استان لرستان به بحثی داغ تبدیل شده است و نام سردار دکتر رضارحیمی نسب از همه گزینه ها بیشتر به چشم می خورد. اما سوال های اکثر مردم استان لرستان در محافل خبری و فضاهای مجازی از نوع مدیریت دکتر رضا رحیمی نسببه عنوان یک فرد بومی خرم آبادی […]

این روزها بحث تعیین استاندار جدید استان لرستان به بحثی داغ تبدیل شده است و نام سردار دکتر رضارحیمی نسب از همه گزینه ها بیشتر به چشم می خورد. اما سوال های اکثر مردم استان لرستان در محافل خبری و فضاهای مجازی از نوع مدیریت دکتر رضا رحیمی نسببه عنوان یک فرد بومی خرم آبادی و با تجربه به خاطر عملکرد آخرین مسئولیت ایشان در سکان معاونت پارلمانی بنیاد شهید وایثارگران موید عملکرد مطلوب وی است.

رحیمی نسب زمانی که وکیل مردم در مجلس بودند هدف اصلی و خط فکری شان فقط در راستای تامین مردم و بهره مند شدن از افراد توانمند بوده است.

حالا چه بومی و چه غیر بومی باید تلاش کنند تا منطقه به پیشرفت برسد از این رو همیشه رایزنی می کردند تا بهترین حالت ممکن برای استان رقم بخورد. در لرستان هم  رحیمی نسب همیشه جوری مدیریت کردند تا به عنوان مثال در تعدادی از شهرستان های خرم آباد،چگنی در جذب سرمایه گذار و شروع پروژه های مختلف برای آن شهرستان ها اتفاقات مثبتی صورت بگیرد.

 

سالهاست این آرزو بر دل مردم لرستان مانده که یک لر همزبان و آشنا که دردها را بداند و چهره ها را بشناسد و زبانمان و فرهنگمان را بداند بر این استان گمارده شود!

لرستان مهد افرادیست که اگر به آنها میدان داده شود نه یک استان بلکه یک مملکت را مبچرخانند، در دولت قبل ۵ استان توسط لرستانیها مدیریت شد اماچرا کار خود مان را به خودمان واگذار نکردند؟بیایید فارغ از اصلاح طلب یااصولگرا به دور از طایفه بازی و به دور از حسادت و لجاجت ،هم اصلاح طلب و هم اصولگرا و همه طوایف کمک کنیم که برادری ازجنس خودمان به نام رضا رحیمی نسب که تبار شناس است و هر کس را در جای خودش میشناسد ، کوچه پس کوچه های شهر و دارا و ندار و چپ و راست همه او را میشناسند و او همه را میشناسد نه کسی با تملق میتواند سر او کلاه بگذارد نه کسی نیاز به معرفی خودش را دارد والی دیارمان شود…

بیایید دست در دست هم دهیم به مهر شاید یکی از آرزوهای دیرینه ما محقق شود ، ماکسی را می خواهیم که دولت را بشناسد و دولت اورا بشناسد! رحیمی نسب چنین جایگاهی دارد تجربه قانونگذاری را دارد با ترکش تنش با ایثارگران عجین است در محله فقیر نشینی تربیت یافته که او را با فقرا همنشین ساخته پس از نمایندگی بعنوان دبیر گروه مشاوران هیآت دولت با ارکان مختلف نظام حشر و نشر داشته راهرو ها و پستوهای اداری و قانونی را میشناسد دردها را شناسایی کرده و با ارتباط نزدیکی که با جناب آقای رییسی دارد میتواند برای لرستان موثر باشد و بانی خیر شود .

همیشه گفتیم که در دولت کسی را نداریم و حالا این کَس. ( گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست ؟ ) اگر رحیمی نسب استاندار شود و کاری نکند نعجب ندارد تازه میشود مانند بقیه بمانند خادمی که کار نکرد فقط ادب داشت یا میشود بمانند جهرمی که با مدرک دیپلم و کت و شلوار لیمویی رنگش اولین تجربه اش استانداری لرستان بود، میشودهمچون عابدی،میشود بمانند رسولی که مدام در سیاسی بازی یا بازی با سیاسیون بود یا میشود بمانند صابری که از مدیریت فقط هتاکی به مدیران را آموخته بود !!اما اگر آقای رحیمی نسب استاندارشود و کاری بکند کارستان است وهنر کرده !

لااقل این عقده و غده عظیم که نمیگذارند یک لر استاندارمان شود از قلب و دل مردم خارج میشود و به جواب سوال بی پاسخ ۴۳ ساله خود میرسیم که چرا نمیگذارند لرستان توسط یک لرمدیریت شود؟ همچون اصفهان که یک اصفهانی یا تبریز یک آذری آن را مدبریت میکنند .

بیایید فارغ از جناح بندی و بازیهای سیاسی غلط وحسادتهای بنیان برافکن فرزند زخم خورده و امتحان پس داده خود را حمایت کنیم و برای او رقیب داخلی نتراشیم ،چون تعدد و تکثر گزینه نتیجه ای جز حذف همه نیروهای بومی را ندارد.

در زیر چکیده ای از رزومه دکتر رحیمی نسب را می بینیم.

 

✅دکتری مدیریت استراتیژیک

✅سردار سپاه اسلامی(معاون سپاه استان لرستان و عضو شورای تامین استان)

✅جانباز۷۰درصد جنگ تحمیلی

✅نماینده مردم شریف خرم آباد درمجلس شورای اسلام دور هشتم

✅ریاست رجاء(شرکت راه آهن جمهوری اسلامی)

✅ریاست لیزینک (شرکت های ایرانخودرو و سایپا)

✅دبیر مشاور کل وزرا دولت در امور ایثارگران و بنیاد شهید

✅مدیر کل امور پارلمانی مجلس در امور ایثارگران و بنیاد شهید

✅معاونت امور ایثارگران و بنیاد شهید کشور

✅رئیس ستاد امور ایثارگران و بنیاد شهید ستاد انتخاباتی آیت اله رئیسی در کشور

رئیس ستاد کل ادوار نمایندگان استان لرستان در ستاد آیت اله رئیسی

یاداشت: محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.