آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
1

کلینیک قلب و عروق بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 20057
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی شهیدرحیمی:کلینک" قلب و عروق "بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با حضور دکتر مانیابیرانوند سرپرست بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد؛ دکتر رسولیان معاونت تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رئیس دفتر دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی شهیدرحیمی:کلینک” قلب و عروق “بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با حضور دکتر مانیابیرانوند سرپرست بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد؛ دکتر رسولیان معاونت تحقیقات و آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان و رئیس دفتر دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شهرستان های خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح شد.

سرپرست بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از راه اندازی کلینیک تخصصی” قلب و عروق” با بروزترین تجهیزات حال حاضر دنیا خبر داد.

دکتر مانیا بیرانوند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر ،گفت: این کلینیک تخصصی و پیشرفته با بهره گیری از کادر درمان مجرب با فوق تخصص های قلب نامی استان، در راستای خدمت رسانی به بیماران قلبی عروقی که اولین عامل مرگ و میر در دنیا، از جمله ایران و در استان ما نیز می باشد، گامی ارزشمند محسوب می شود.

وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی” قلب و عروق” اظهار کرد: این کلینیک با بخش های اداری و پاراکلینیکی با بهره گیری از جدید ترین دستگاه های روز دنیا بهره می برند.

بیرانوند با اشاره به نحوه درمان در این کلینیک،افزود: نحوه نوبت دهی بصورت اینترنتی در ایام هفته بوده و بیماران ویزیت می شوند.

دکتر مانیابیرانوند یادآور شد.ما یازدهمین استان هستیم که موفق به کسب مجوز افتتاح این مرکز شده ایم و اولین استان بعد از کلانشهر ها هستیم که این حرکت را انجام داده ایم.

وی ادامه داد.تمام مراحل تحقیقات و درمانی در این مرکز رایگان است و آزمایشات در اختیار بیماران قرار می گیرد و در صورت لزوم برای ادامه درمان و یا جراحی به بیمارستان شهید مدنی ارجاع داده می شوند.

در این مراسم از بنیانگذاران مرکز تحقیقات قلب و عروق لرستان و کلینیک قلب،  آقایان دکتر” مصطفی چراغی”، استاد” مهرداد نامداری” و دکتر” مصطفی دهقانی” تشکر و قدردانی، و به آنان تندیس یادبود اهدا شد.

در پایان این مراسم، طی ابلاغی از طرف دکتر” مانیا بیرانوند”سرپرست بیمارستان شهید رحیمی، دکتر “مصطفی دهقانی” بعنوان “سرپرست بخش کلینک قلب و عروق بیمارستان” انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20057

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.