آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
2

مدیریت زمان در زندگی روزانه

  • کد خبر : 6129
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
مدیریت زمان در زندگی روزانه
جالب است، همه ما زندگی پرمشغله و پیچیده‌ای داریم! آنقدر گاهی احساس می کنیم به چندین ساعت بیشتر در شبانه روز نیازمندیم آمار جهانی نشان می‌دهد ،تنها شما نیستید که وقتی بیشتری در شبانه‌روز نیاز دارید بانوان امروزی معتقدند که تقریبا با ۶ ساعت اضافه در روز می‌تواند به همه کارهایی که می‌خواهد انجام دهند، برسند .همه ماسعی می‌کنیم بین کارهایی که باید انجام دهیم ( رفع شغلی )و کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم

جالب است، همه ما زندگی پرمشغله و پیچیده‌ای داریم!
آنقدر گاهی احساس می کنیم به چندین ساعت بیشتر در شبانه روز نیازمندیم
آمار جهانی نشان می‌دهد ،تنها شما نیستید که وقتی بیشتری در شبانه‌روز نیاز دارید بانوان امروزی معتقدند که تقریبا با ۶ ساعت اضافه در روز می‌تواند به همه کارهایی که می‌خواهد انجام دهند، برسند .همه ماسعی می‌کنیم بین کارهایی که باید انجام دهیم ( رفع شغلی )و کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم (دیدار دوستان، میهمانی خانوادگی، ورزش، زیبایی) تعادل ایجاد کنیم اما انجام چنین کاری در ۲۴ ساعت دشوار است. طبق تحقیقات بانوان ترجیح می دهند ۳۰ ساعت در روز زمان داشته باشند.
اکنون که نمی‌توانید ساعات شبانه روز را عوض کنید، صرفه جویی در زمان به شما ارائه می کنیم تا بهترین ساعات آزاد بیشتری برای تفریحات خود داشته باشید.
چند حقیقت عجیب
متاسفانه ۵۵ درصد بانوان از وعده غذایی شان می گذرند تا وقت بیشتری برای کارهای خود پیدا کنند. همچنین از ده خانم چهار نفر از ساعات کاری خود می زنند تا به کارهای عقب افتاده خود برسند. در کمال تعجب سه‌چهارم خانم‌ها برای به دست آوردن وقت بیشتر، از حداقل خواب خود می گذرند .
از هر ۱۰ نفر خانم چهار نفرعقیده دارند داشتن وقت بیشتر بهتر از پول بیشتر است. وقت بیشتر به آنان کمک می‌کند سالم تر و جذاب‌تر بمانند.
چند راهکار برای مدیریت زمان
۱- سعی کنید البسه مورد نیاز خود را همیشه مرتب ودر جای مشخصی قرار دهید تا در هنگام لزوم مجبور به اتلاف وقت برای پیدا کردن ومرتب کردن آنها نشوید.
۲-در هنگام تردد سعی کنید با استفاده از مسیر یاب ها کوتاه ترین راه را انتخاب کنید وبیخود گرفتار ترافیک و اتلاف وقت خود نشوید.
۳- اگر به محلی می روید که از تاکسی اینترنتی استفاده می کنید حتما شماره تاکسی را درگوشی خود ذخیره کنید وسعی کنید حداقل ۱۵ دقیقه قبل از اتمام کار از ایشان بخواهید به طرف شما بیاید که معطل نشوید
درکل زندگی بر پایه برنامه ریزی استوار است اگر هرکدام ما به برنامه روزانه خود اهمیت بدهیم وتوجه داشته باشیم مسلما نه دچار کمبود وقت خواهیم شد ونه نگرانی بابت عقب افتادن کارهای خود خواهیم داشت.
واقعیت این است امروزه زندگی بر برنامه ریزی استوار است وافراد فافد برنامه بدون شک دراین موارد نه به کار خود درست رسیدگی می کنند ونه وقتی برای گذراندن تفریح وآسایش…..کارهایی که به سادگی وکمی حوصله می تواند بدون شک فرصت لسیار زیادی جهت تفریح وآسایش در زندگی در اختیار ما قرار دهد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=6129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.