آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1
سردار یحیی الهی:

کشفت بيش از ۲ تن انواع مواد مخدر و دستگيري ۵۶۰ قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر در لرستان

  • کد خبر : 28891
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
کشفت  بيش از ۲ تن انواع مواد مخدر و دستگيري ۵۶۰ قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر در لرستان
فرمانده انتظامي استان از کشف ۲ تن و ۵۰ کيلو گرم انواع مواد مخدر و دستگيري ۵۶۰ قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر از ابتداي سال تا کنون خبر داد.

فرمانده انتظامي استان از کشف ۲ تن و ۵۰ کيلو گرم انواع مواد مخدر و دستگيري ۵۶۰ قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر از ابتداي سال تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار الهي در تشريح اين خبر بيان کرد: برنامه‌ريزي، هماهنگي، نظارت و برخورد با تهيه و توزيع مواد مخدر يکي  از مهمترين وظايف پليس است که اين فرماندهي اين موضوع را بصورت ويژه از ابتداي سال تا کنون در دستور کار قرار داه است.

وي با بيان اين که در اين مدت ۵۶۰ قاچاقچي و خرده فروش دستگير و تحويل مراجع ذيصلاح شده است افزود: از قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر ۲ هزار ۵۰ کيلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامي استان لرستان ادامه با اشاره به اين که در اين مدت ۶ باند تهيه و توزيع مواد مخدر منهدم شده است گفت: در اين راستان ۴۸ دستگاه خودروي سبک و سنگين نيز توقيف شد.

وي از کشف ۷۹۰ قبضه سلاح شکاري و ۴۴۴ قبضه سلاح جنگي از ابتداي سال تا کنون خبر داد و گفت: در اين مدت تعداد ۵ باند قاچاق سلاح  منهدم و از آنان  ۱۴۱ قبضه سلاح جنگي و ۲ قبضه سلاح شکاري کشف و ۹ نفر در اين رابطه دستگير و ۵ دستگاه خودرو از آنان نيز توقيف شد. قبضه از

فرمانده انتظامي استان لرستان از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر و سلاح و مهمات مراتب را  به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار الهي در پايان با تاکيد بر اين موضوع که براي ريشه کن کردن معضل مواد مخدر نياز به همکاري همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نيروي انتظامي با مخلان نظم و امنيت عمومي به ويژه سوداگران مرگ با جديت برخورد مي کند و اجازه نمي دهد که جامعه از سوي اين افراد نا امن شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.