آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان مطرح کرد؛ اقامت ۱۳۷ هزار مسافر نوروزی در لرستان

  • کد خبر : 28005
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان مطرح کرد؛ اقامت ۱۳۷ هزار مسافر نوروزی در لرستان

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ مسافر نوروزی در این استان تا کنون خبر داد.  به گزارش طلوع افلاک ٬عطا حسن‌پور امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، از اقامت ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ نفر مسافر نوروزی در لرستان خبر داد. وی گفت: این تعداد مسافر نوروزی و گردشگر در […]

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ مسافر نوروزی در این استان تا کنون خبر داد.

 به گزارش طلوع افلاک ٬عطا حسن‌پور امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، از اقامت ۱۳۷ هزار و ۳۹۳ نفر مسافر نوروزی در لرستان خبر داد.

وی گفت: این تعداد مسافر نوروزی و گردشگر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین جاری در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی و بومی گردی، و اقامتگاه‌های اضطراری و غیررسمی اسکان داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، اضافه کرد: از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۰۰ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، صدهزار و ۹۴۸ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و سه هزار و ۴۵ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اقامت داشتند.

حسن‌پور، تصریح کرد: در مجموع اقامت‌های رسمی در مدت یاد شده، تعداد ۱۰ هزار و ۲۴ نفر در هتل، چهارهزار و ۱۳۰ نفر در اردوگاه‌ها و سه هزار و ۶۶۱ نفر در مهمان‌پذیرهای استان اسکان داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به استقبال مهمانان نوروزی از اقامتگاه‌های بومی گردی استان نیز، گفت: از تعداد مسافران یاد شده در این مدت، چهارهزار و ۹۳۵ نفر در اقامتگاه‌های بومی گردی استان اقامت داشته‌اند که این مهم نشان‌دهنده علاقه گردشگران و مسافران نوروزی به استفاده از این ظرفیت در استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، افزود: همچنین تعداد یک هزار و ۲۵۱ نفر در مجتمع‌های گردشگری استان و شش هزار و ۳۰ نفر در زائرسراها و مابقی در اقامتگاه‌های سنتی، و طرح خانه مسافر و … اسکان و اقامت داشته‌اند.

حسن‌پور در ادامه با اشاره به بازدیدهای نظارتی از همه مراکز گردشگری، اقامتی و رفاهی استان نیز، اظهار داشت: در مدت یاد شده ۲۸۸ بازدید نظارتی از مراکز یاد شده صورت‌گرفته است که ۲۳ تذکر، دو تشویق و دو اخطار کتبی برای مراکز اقامتی، گردشگری و مراکز بین‌راهی استان صادر شده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=28005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.