آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0

تکریم همکاران فرزند شهید بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا در لرستان

  • کد خبر : 27682
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
تکریم همکاران فرزند شهید بانک رفاه کارگران به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا در لرستان

در مراسمی با حضور مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان از” همکاران فرزند شهید ” شاغل” در مدیریت شعب استان تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛ به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، بهروز بالاوندی مدیرشعب به همراه حجت حمیدی همراز معاون مدیریت شعب، عبدالرضا کزازی مسئول حوزه […]

در مراسمی با حضور مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان از” همکاران فرزند شهید ” شاغل” در مدیریت شعب استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک؛ به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، بهروز بالاوندی مدیرشعب به همراه حجت حمیدی همراز معاون مدیریت شعب، عبدالرضا کزازی مسئول حوزه حراست ، نصرت رشیدیان مسئول حوزه بازرسی، مجید نیک زاد رئیس واحد تدارکات در محل دفتر معاونت مدیریت شعب به نمایندگی ازمهدی سپهوندی ،مجید عبدالهی ومجید نیک زاد همکاران فرزند شهید تجلیل کردند.
بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه استان لرستان در این مراسم با تأکید بر جایگاه ویژه خانواده‌های شهدا، آزادگان و ایثارگران در تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: حضور فرزندان شهدا در این مدیریت شعب یک برکت است و این همکاران همواره در دستیابی به اهداف سازمانی نقشی مؤثر را ایفا نموده‌اند.
بالاوندی تصریح کرد: تکریم و احترام خانواده‌های شهدا زنده نگاه‌داشتن آرمان‌های شهیدانی است که با نثار خون پاک خود، امنیت و آرامش را به کشور تقدیم نمودند.

در ادامه این مراسم، حجت حمیدی همراز معاونت مدیریت شعب نیز با تقدیر از عملکرد مؤثر فرزندان شهدا در ارتقاء سازمانی این مجموعه، گفت: فرهنگ، ایثار و شهادت یک اصل اساسی در انقلاب اسلامی است و باید تلاش شود وجوه مختلف آن ازجمله احترام به یادگاران و آرمان‌های شهدا، همیشه زنده نگه‌داشته شود
عبدالرضا کزازی مدیر حراست استان در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان، بر پایداری در قبال ارزش های دینی و اسلامی تاکید کرد.
رئیس حوزه حراست مدیریت شعب گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است که با نثار جان خود انقلاب را تضمین کردند.
نصرت رشیدیان رئیس حوزه بازرسی نیز در این جلسه گفت: همه ما در هر سمت که مسئولیت داریم باید تلاش کنیم از بار مشکلات خانواده معظم شهدا بکاهیم و حرمت خون شهدا را حفظ کنیم.
در پایان این دیدار ازهمکایران فرزند شهید بانک رفاه کارگران استان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل شد.

اننهای پیام

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.