آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1

مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان :افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 27049
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان :افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی در لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان گفت: ۱۰ پروژه  عمرانی _ ورزشی در این استان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش  طلوع افلاک ؛  سید آرش قیاسیان در خصوص   پروژه های عمرانی _ ورزشی  تکمیل شده و در آستانه افتتاح استان  به خبرنگاران ، اظهار کرد: مراحل ساخت  تعداد […]

مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان گفت: ۱۰ پروژه  عمرانی _ ورزشی در این استان به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  طلوع افلاک ؛  سید آرش قیاسیان در خصوص   پروژه های عمرانی _ ورزشی  تکمیل شده و در آستانه افتتاح استان  به خبرنگاران ، اظهار کرد: مراحل ساخت  تعداد ۱۰ طرح ورزشی در سطح  استان تکمیل شده  و در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به تکمیل  ۸ پروژه چمن مصنوعی و ۲ پروژه سالن ورزشی چند منظوره در سطح استان ،  افزود:  چمن مصنوعی  قلعه نصیر پلدختر، چمن مصنوعی بزرگ رومشکان ، چمن مصنوعی امام علی بروجرد، چمن مصنوعی رسالت بروجرد، چمن مصنوعی اسدخانی بروجرد، چمن مصنوعی ده پیر خرم آباد، چمن مصنوعی جلگه خلج پلدختر و چمن مصنوعی شهرک قدس دورود ، هشت چمن مصنوعی هستند که به بهره برداری خواهند رسید؛ همچنین سالن ورزشی چند منظوره  گلیجرد ازنا و سالن  ورزشی چند منظوره رومشکان  نیز دو پروژه سالنی  هستند که در آستانه افتتاح قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  اضافه کرد: این پروژه های ورزشی طی روزهای آینده با حضور مسئولان استانی و به مناسبت دهه مبارک فجر  به بهره برداری  خواهند رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای تکمیل این ۱۰ طرح ورزشی را حدود  ۴۷ میلیارد تومان  عنوان کرد و گفت: با افتتاح این تعداد طرح ها میزان ۱۷۰۰۰متر مربع  به سرانه ورزشی  استان اضافه می شود.

قیاسیان در پایان به افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه ده هزارنفری خرم آباد در آینده نزدیک اشاره کرد و یادآورشد: این پروژه  که بزرگترین پروژه ورزشی استان  محسوب می شود  در  اواخر اسفندماه  امسال با حضور رییس جمهوری به  بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.