آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3

استاندار لرستان:ورزشکاران لرستانی شایسته بهترین حمایت ها خواهند بود/ورزشکاران لرستانی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند نرخ وقیمت ندارند

  • کد خبر : 20457
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
استاندار لرستان:ورزشکاران لرستانی شایسته بهترین حمایت ها خواهند بود/ورزشکاران لرستانی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند نرخ وقیمت ندارند

  استاندار لرستان :نگاه ما به ورزش استان نگاه حمایتی با برنامه بلند مدت برای توسعه ورزش قهرمانی ،همگانی وافزایش سرانه فضای ورزشی است . به گزارش طلوع افلاک ،دکترفرهاد زیویار استاندار لرستان گفت :استان لرستان ظرفیت های بسیاری دارد و البته مشکلات آن نیز کم نیست وکار بزرگی که ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف […]

 

استاندار لرستان :نگاه ما به ورزش استان نگاه حمایتی با برنامه بلند مدت برای توسعه ورزش قهرمانی ،همگانی وافزایش سرانه فضای ورزشی است .

به گزارش طلوع افلاک ،دکترفرهاد زیویار استاندار لرستان گفت :استان لرستان ظرفیت های بسیاری دارد و البته مشکلات آن نیز کم نیست وکار بزرگی که ورزشکاران لرستانی در میادین مختلف کسب می کند شایسته تقدیر وحمایت ویژه مسئولان است.

استاندار لرستان تصریح کرد:ورزشکارانی همچون حامد امیری و قاسم نوری زاده در میادین مختلف بین المللی با افتخار آفرینی پرچم ونام ایران و لرستان را در میادین جهانی ورزشی به اهتزازد ر آورده شایسته تقدیر در خور شان هستند .

وی افزود:کار بزرگ ورزشکارانی همچون قاسم نوری زاده که علیرغم اینکه می توانست به بهترین مدال در مسابقات مختلف جهانی کسب کند ولی در برابر ورزشکار رژیم اشتغالگر قدس حاضر به مسابقه نشد به تعبیری هیچ نرخ و قیمتی ندارد واین حرکت پهلوانانه شایسته بهترین تقدیر ها است که انشالله با هماهنگی های صورت گرفته انجام می شود.

زیویار افزود:دوران قهرمانی همچون دوران مدیریتی به سرعت برق و باد می گذردوآنچه در دوران قهرمانی ومدیریت های استانی پایدار می ماندمنزلت وشخصیت است وامیدواریم با حمایت بخش های خصوصی و دولتی ورزش لرستان به جایگاه خود بازگردد.

استاندار لرستان صریح کرد: برخی ها قهرمانی ها را به رقم ها ونرخ های ناچیز می فروشند ولی ورزشکارانی که در برابر ورزشکاران اسراییلی ورژیم اشغالگر قدس حاضر به مسابقه نمی شود نگین های ارزشمندی هستند که نرخ وقیمتی ندارند وباید به بهترین شکل ممکن از این قهرمانان حمایت کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد:برای رفع مشلات ورزش استان برنامه های مدون وبلند مدت داشته باشیم وامیدواریم با حضور بخش خصوصی وصنایع و واحد های تولیدی در استان ،ورزش لرستان در کلیه رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار لرستان تصریح کرد: امکانات دولتی و بخش خصوصی در زمینه ترویج ورزش در اختیار عموم ورزشکاران قرار گیرد و قهرمانان ملی استان می‌توانند بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در لرستان انجام دهند تا نسبت به دیار خود ادای دین کرده باشند که لازم است این موضوع جزء برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

زیویار تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی طبق قانون باید درصدی از اعتبارات خود را به امر ورزش اختصاص دهند و در زمینه ورزش صرف شود و اگر در سنوات گذشته این موضوع مورد عنایت قرار نگرفته است در این دوره برای ارتقاء سطح ورزش استان هزینه شود.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.