آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
0

بازدید مدیرکل و گروه حسابرسی دیوان محاسبات و مدیر کل شیلات از مجتمع های پرورش ماهی در سطح استان 

  • کد خبر : 26538
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
بازدید مدیرکل و گروه حسابرسی دیوان محاسبات و مدیر کل شیلات از مجتمع های پرورش ماهی در سطح استان 

مدیرکل و گروه حسابرسی دیوان محاسبات و مدیر کل شیلات از مجتمع های پرورش ماهی در سطح استان بازدید کرد. به گزارش   طلوع افلاک به نقل ازروابط عمومی دیوان محاسبات استان ؛ آقای جمالی نژاد و گروه حسابرسی به اتفاق مدیر کل و کارکنان شیلات استان از مجتمع های پرورش ماهی عمارت و سردابی چم […]

مدیرکل و گروه حسابرسی دیوان محاسبات و مدیر کل شیلات از مجتمع های پرورش ماهی در سطح استان بازدید کرد.

به گزارش   طلوع افلاک به نقل ازروابط عمومی دیوان محاسبات استان ؛ آقای جمالی نژاد و گروه حسابرسی به اتفاق مدیر کل و کارکنان شیلات استان از مجتمع های پرورش ماهی عمارت و سردابی چم چیت در شهرستان دورود و سردابی خرم آباد بخش سپید دشت بازدید کردند.

در این بازدید بیرانوند مدیر کل شیلات استان گزارشی از وضعیت پرورش ماهی در استان و به خصوص از پروژه ها را ارائه و توضیحاتی در خصوص مسائل ومشکلات مجریان طرح‌ها وبرنامه‌های در دست اقدام بیان کردند.

در ادامه مدیر کل دیوان محاسبات استان با قدردانی از اهتمام و تلاش کلیه مسئولین و دستگاه های اجرایی در جهت اجرای طرح های بخش شیلات استان که نقش بسزایی در تولید و اشتغال استان دارد ، افزود : استان لرستان ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح پرورش ماهی دارد و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با تولید و پرورش ماهی به ظرفیت مطلوبی در تولید آبزیان دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بالایی در حوزه کشاورزی استان وجود دارد که تولید و ایجاد مزارع پرورش ماهی از جمله این ظرفیت ها محسوب می شود. 🔺جمالی نژاد با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، اظهار کرد: بکارگیری کارشناسی شده ظرفیت های رودخانه ای استان نقش موثری در تولید و اشتغال زایی دارد.

مدیر کل دیوان محاسبات با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری در استان، گفت: لازم است با برنامه ریزی از حضور سرمایه گذاران با ایجاد طرح های تولید محور و اشتغال زا حمایت شود. 🔺گفتنی است مجتمع پرورش ماهیان خاویاری سپید دشت با ظرفیت دو هزار تن تولید با استفاده از مجوز ماده ۲۷ قانون الحاق دو از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.