آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2

رئیس کمیته داوران فوتبال لرستان خبر داد:برگزاری کلاس ارتقاء داوری فوتبال یک به ملی در خرم آباد

  • کد خبر : 25973
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۰۶
رئیس کمیته داوران فوتبال لرستان خبر داد:برگزاری کلاس ارتقاء داوری فوتبال یک به ملی در خرم آباد

کلاس ارتقای داوری از یک به ملی با حضور مدرسین بین المللی فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری و ایرج احمدی  باشرکت ۱۸داور از ۸استان در خرم آباد برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، رئیس کمیته داوران هیات فوتبال این  لرستان در این خصوص گفت: با حضور اسماعیل صفیری رئیس اسبق کمیته داوران کشور […]

کلاس ارتقای داوری از یک به ملی با حضور مدرسین بین المللی فدراسیون فوتبال اسماعیل صفیری و ایرج احمدی  باشرکت ۱۸داور از ۸استان در خرم آباد برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک، رئیس کمیته داوران هیات فوتبال این  لرستان در این خصوص گفت: با حضور اسماعیل صفیری رئیس اسبق کمیته داوران کشور و مدرس afc ، کلاس ارتقاء داوری فوتبال یک به ملی در خرم آبادبرگزار شد.

شمس الله خنجری افزود: در این دوره سه روزه ۱۸ داور از استان‌های  تهران ، کرمانشاه ،مرکزی ، کردستان ، اصفهان ،لرستان ، خوزستان و چهارمحال و بختیاری شرکت دارند.

او ادامه داد: این کلاس از ۲۲تا ۲۴تیرماه به صورت تئوری و عملی در زمین چمن شماره یک ورزشگاه تختی و سالن کنفرانس هیات فوتبال لرستان  برگزار شد .

خنجری اضافه کرد: در این کلاس سه روزه ضمن تدریس قوانین و اصلاحات جدید داوری فوتبال امتحانات تئوری و عملی و تست آمادگی جسمانی از شرکت کنندگان گرفته شد.

اوگفت:کیفیت تدریس و برگزاری این کلاس که پس از ۱۵سال به همت  وتلاش های  ولی خسروی رئیس هیات فوتبال استان ومساعدت فدراسیون و کمیته داوران در سطح بسیار بالای برگزار شد.

گفتنی است پس از آزمون های تئوری و عملی  داوران برگزیده به درجه ملی ارتقاء پیدا می کنند .

در روز پایانی تست بدنی و کوپر توسط ایرج احمدی مدرس اعزامی ازتهران از شرکت کنندگان گرفته شد .

در برگزاری این کلاس ولی خسروی رئیس هیات فوتبال ،شمس الله خنجری رئیس کمیته داوران ،سامان قلاوند مسئول کمیته آموزش داوران لرستان و محمد داوری  متحمل زحمات زیادی شدند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.