آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
1

رئیس سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور؛ مسئولان قدردان خیرین باشند

  • کد خبر : 25724
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رئیس سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور؛ مسئولان قدردان خیرین باشند

معاون سابق نهاد ریاست جمهوری گفت: دکتر علی دولتشاهی از سرمایه های عظیم لرستان وکشور است که خدمات عام المنفعه زیادی به مردم ارائه نموده ومسئولان باید قدردان این سرمایه گرانقدرباشند. به گزارش  طلوع افلاک ٬سردارعلی مویدی خرم آبادی فرمانده افتخار آفرین دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت درگذشت برادرش که با حضور صدها نفر از […]

معاون سابق نهاد ریاست جمهوری گفت: دکتر علی دولتشاهی از سرمایه های عظیم لرستان وکشور است که خدمات عام المنفعه زیادی به مردم ارائه نموده ومسئولان باید قدردان این سرمایه گرانقدرباشند.
به گزارش  طلوع افلاک ٬سردارعلی مویدی خرم آبادی فرمانده افتخار آفرین دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت درگذشت برادرش که با حضور صدها نفر از سران طوایف ودیگر اقشار مردم ومسئولان برگزارشد، با اشاره به حضور پهلوان دولتشاهی در این آیین ؛ برلزوم ارج گذاری مسئولان کشور بر سرمایه گذاران وکار آفرینان بخش خصوصی بویژه نیکوکارانی بزرگ مانند دکتر علی دولتشاهی تاکید کرد وافزود:بسیاری از کشورهای توسعه یافته ودرحال توسعه برای رفع خلاء های اقتصای ،شکوفایی ظرفیت ها ورونق اشتغال؛ مشتاقانه دنبال بخش خصوصی و بالاخص افراد خیرخواه و خیراندیش مانند دکتر علی دولتشاهی می روند وزمینه مشارکت آنان برای سرمایه گذاری را فراهم می کنند. اماجای تاسف است که ما در لرستان از این ظرفیت مهم برای حل مشکلات استان استفاده لازم را نکرده ایم.
معاون سابق نهاد ریاست جمهوری، تصریح کرد:مسئولان ارشد کشور واستان می بایست قدردان شخصیت های بزرگی همچون دکترعلی دولتشاهی باشند. بویژه مسئولان لرستان از توان بالای اقتصادی ایشان به نحو شایسته جهت اشتغالزایی و رفع فقرمضاعف مبتلابه این خطه استفاده کنند.
رئیس سابق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با تاکید بر اینکه دکترعلی دولتشاهی از متن جامعه برخاسته و تمام دغدغه ایشان رفع فقر و بیکاری در کشور و لرستان است؛تصریح کرد: دکتر دولتشاهی بدون هیچگونه توقع ؛همواره مشکل گشای عموم بوده واین خیر نیک اندیش با ارائه خدمات و کمک های خیرخواهانه فراوان ،برگ های زرین فراوان به مصداق باقیات و صالحات در کارنامه درخشان زندگی پرافتخارش به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.