آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
1

قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره :حضور هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ کشور در کنار بانک رفاه یکی از موفقیت‌های بزرگ بانک است

  • کد خبر : 25629
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره :حضور هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ کشور در کنار بانک رفاه یکی از موفقیت‌های بزرگ بانک است

قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره در راس هیاتی از مدیران بانک با سفر به استان مرکزی، ضمن بررسی اقدامات توسعه‌ای بانک در این استان، شعبه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند را نیز رسما افتتاح کرد. به گزارش  طلوع افلاک  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر فتحی‌بیرانوند در این سفر […]

قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره در راس هیاتی از مدیران بانک با سفر به استان مرکزی، ضمن بررسی اقدامات توسعه‌ای بانک در این استان، شعبه شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند را نیز رسما افتتاح کرد.
به گزارش  طلوع افلاک  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، دکتر فتحی‌بیرانوند در این سفر که با همراهی آقایان ضیائی و سهم‌دینی معاونان مدیرعامل، پناهنده مدیر امور ناحیه سه و عظیمی رئیس اداره اعتبارات شرکتی انجام شد، از ساختمان جدید این مدیریت شعب و کارخانه آلومرول نوین (مشتری شرکتی استان) نیز بازدید کرد.
دکتر فتحی‌بیرانوند طی سخنانی در جلسه هم‌اندیشی با همکاران استان گفت: سرمایه و کفایت‌سرمایه بانک یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین شاخص ها برای ارزیابی و سلامت بانک‌ها و موسسات مالی است. سرمایه  بانک رفاه در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۳۰۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰به میزان ۱۹۲۰۰۰میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۱ به میزان بیش از ۶۰۰۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است .
وی افزود: نسبت استاندارد کفایت سرمایه بانک‌های ایرانی ۸ درصد و درحال حاضر در  بانک رفاه این نسبت بیش از ۱۴ درصد است و این امر به همت تمامی همکاران و مدیریت اثربخش مدیرعامل و اعضاء هئیت مدیره صورت پذیرفته است .
قائم‌مقام مدیرعامل تصریح کرد: حضور هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ کشور در کنار بانک رفاه از جمله شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند یکی از موفقیت‌های بزرگ بانک است که با تلاش مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره به‌دست آمده و تاثیر بسیاری در بحث سوددهی و ارزش دارایی‌های بانک داشته و باید نهایت استفاده از ظرفیت‌های پالایشگاه صورت پذیرد .
وی افزود: روند سوددهی بانک در سال ۱۳۹۸در حد قابل قبولی نبود، اما با پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و تلاش و کوشش تمامی همکاران موفق شدیم بانک را به جایگاه دوم شبکه بانکی از منظر سوددهی برسانیم.
دکتر فتحی‌بیرانوند ادامه داد: طی دوسال متوالی بانک رفاه در رتبه نهم در بین ۱۰۰ شرکت برتر و در بین بانک‌ها در رتبه دوم  قرار گرفته و این یکی از دستاوردهای برزگ بانک در طی سال‌های اخیر است.
وی در پایان گفت: بر اساس سیاست‌های بانک مرکزی و در راستای کنترل نقدینگی در پرداخت تسهیلات با محدودیت مواجه هستیم و برای تامین نیازهای مشتریان باید از ابزارها و محصولات جایگزین مانند گواهی سپرده خاص بهره بریم.
آقای ضیائی معاون مدیرعامل در امور پشتیبانی نیز طی سخنانی در این نشست گفت: به دنبال تخصیص ساختمان مدیریت شعب استان باید عملیات بهسازی با دقت و سرعت انجام و شاهد این باشیم که محل استقرار ستاد کل استان در خور همکاران باشد.
وی افزود: استان مرکزی یکی از استان‌های دارای ظرفیت بالا در زمینه توسعه خدمات بانکی است و امیدوارم بتوانیم با استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها، شاهد پیشبرد اهداف عالی بانک باشیم .
آقای سهم‌دینی معاون مدیرعامل در امور سرمایه انسانی نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: همکاران دلسوز و با انگیزه بانک رفاه جزء بهترین، با دانش‌ترین و پاکدست‌ترین همکاران در شبکه بانکی هستند و باعث افتخار است که این بانک دارای کم‌ترین نسبت تخلفات نسبت به سایر بانک‌ها است.
وی افزود: سرمایه انسانی با انگیزه باعث خواهد شد راه‌های پیشرفت سازمانی هموارتر شود، روسای و معاونان شعب دقت لازم در خصوص تشویق به موقع همکاران کارآمد را داشته و با پرداخت درست مزایا باعث افزایش انگیزه این کارکنان شوند.
آقای پناهنده مدیر امور ناحیه سه نیز طی سخنانی در این نشست گفت: برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در این استان باید استفاده حداکثری و بهره‌مندی از فروش اوراق گواهی خاص به عنوان یک فرصت، پیگیری انتقال حقوق و مزایای پرسنل پالایشگاه شازند به بانک رفاه، استفاده حداکثری از ظرفیت بالقوه سامانه بتا و توسعه آن، کیفی‌سازی پایانه‌های فروشگاهی، تعیین مدیر حساب برای ۳۰ مشتری کلان در هر شعبه و رعایت حد مجاز مصارف بر اساس بودجه ابلاغی، در دستور کار قرار گیرد.
آقای میهمی مدیر شعب استان نیز طی سخنانی در این جلسه، عملکرد هشت ماهه سال ۱۴۰۲ این مدیریت شعب را تشریح کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.