آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
پیام تبریک:

پیام رئیس هیأت کشتی لرستان برای تاریخ سازی کشتی استان با قهرمانی در مسابقات آزاد جوانان کشور

  • کد خبر : 25482
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
پیام رئیس هیأت کشتی لرستان برای تاریخ سازی کشتی استان با قهرمانی در مسابقات آزاد جوانان کشور
بسمه تعالی جوانان غیور لرستان بار دیگر افتخار آفریدند و با قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور، نام استان لرستان را در سطح ورزش کشور طنین انداز کردند.

بسمه تعالی

جوانان غیور لرستان بار دیگر افتخار آفریدند و با قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور، نام استان لرستان را در سطح ورزش کشور طنین انداز کردند.

مرحبا به این همه غیرت و همت که نشأت گرفته از روحیه ی غیورمردی، تعصب و دلاوری مردم دیار لرستان است.

ارزشمندی این قهرمانی زمانی دوچندان می شود که نه تنها برای اولین بار در تاریخ کشور، بلکه در صدها کیلومتر دورتر از استان و بالاتر از استان هایی مانند مازندران و تهران به بار نشست.

شاید هیچ گاه در ذهن ما نمی گنجید که در کشتی بتوانیم بالاتر از مازندران که مهد بزرگان کشتی کشور است قرار بگیریم، اما امروز شاهد این رویداد بزرگ هستیم.

آری ما می توانیم و امروز توانستیم قهرمان جوانان کشور شویم.

کسب این عنوان از دو جنبه برای کشتی استان حائز اهمیت است، اول این که ما با این قهرمانی ثابت کردیم که برنامه ریزی دانش محور در نهایت به بار می نشیند و این قهرمانی قطعا نتیجه ی تلاش های مجموعه ی هیات کشتی در این دوره و همچنین ادوار گذشته است.

دومین دلیل اهمیت این قهرمانی بروز و ظهور نسلی طلایی از کشتی جوانان استان است که ما را برای قهرمانی های آینده در رده ی بزرگسالان، حضور در تیم ملی و کسب مدال های جهانی و المپیک امیدوار می کند.

فراموش نکنیم که چندی پیش ما در سایر رده ها کشتی پایه فرنگی و آزاد نیز مدال های زیادی را به دست آوردیم که آن نیز نتیجه ی همین برنامه ریزی مدون بود.

البته در اجرای برنامه های هیأت کشتی، مدیرکل و سایر مدیران ورزش و جوانان استان و فدراسیون کشتی حمایت و همکاری خوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد.

اینجا جا دارد از زحمات مربیان سازنده، اعضای هیأت کشتی استان و هیئات کشتی در شهرستان ها که در کسب این عنوان ارزشمند در این ۳ سال زحمات زیادی را متحمل شدند تشکر و قدردانی کنم.

بی شک زحمات اصلی در این موفقیت را این عزیزان ایفا کردند چرا که مربیان، دست اندرکاران هیأت استان و هیئات شهرستان ها در این مدت از هیچ کوششی فروگذار نشدند.

با این وجود باید اذعان کنم امروز ورزش قهرمانی نیازمند حمایت مالی می باشد. اگر می خواهیم کشتی استان به این روند رو به رشدی که در پیش گرفته ادامه دهد و به ثبات برسد، می بایست از سوی مسئولین، دستگاه های اجرایی و به ویژه بخش خصوصی از جمله صنایع حمایت شود.

هرچند بخش صنعت ما با بیشتراستان های کشور قابل مقایسه نیست،اما با حمایت بیش تر از طرف همین ظرفیت های اقتصادی موجود نیز می توان کارهای بزرگ کرد و جوانان ما با این قهرمانی تاریخی آن را نشان دادند.

باور داشته باشیم که ورزش کشتی یک ظرفیت بزرگ در استان است که علاوه بر ایجاد روحیه ی نشاط و امید در جوانان و خانواده ها، می تواند مبدل به یک رونق فرهنگی، ورزشی و اقتصادی در استان شود و این فقط با حمایت میسر خواهد شد.

📎 فرید بهرامی
رئیس هیأت کشتی لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.