آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

پگاه لرستان کارفرمای نمونه استان/تقدیر استاندار لرستان از مدیرعامل شرکت پگاه لرستان

  • کد خبر : 25328
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
پگاه لرستان کارفرمای نمونه استان/تقدیر استاندار لرستان از مدیرعامل  شرکت پگاه لرستان

در نشست کانون هماهنگی شورای اسلامی کار در استانداری لرستان از روزبه کوشکی مدیرعامل پگاه لرستان به عنوان کارفرمای نمونه و مدیر حامی کارگر با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ، طی نشستی با عنوان کمیسیون کارگری و به میزبانی استانداری لرستان که با حضور فرهاد زیویار […]

در نشست کانون هماهنگی شورای اسلامی کار در استانداری لرستان از روزبه کوشکی مدیرعامل پگاه لرستان به عنوان کارفرمای نمونه و مدیر حامی کارگر با اهدای لوح تقدیر  قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ، طی نشستی با عنوان کمیسیون کارگری و به میزبانی استانداری لرستان که با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان، محمد باقر احمدی چگنی فرماندار خرم آباد، منوچهر گودرزی مدیر کل تامین و اجتماعی استان و سید فرهاد ناصری نیا مدیر کل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از روزبه کوشکی مدیرعامل پگاه لرستان به عنوان کارفرمای نمونه و مدیر حامی کارگر با اهدای لوح تقدیر و قدردانی شد.

زیویار در این نشست ضمن اشاره به جایگاه والای کارگر در دین اسلام و فرهنگ و تمدن ایران ابراز کرد: تاثیر زحمات کارگران بر معاش مردم، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و مهار تورم کاملاً مشهود و مستقیم است که همین امر مسئولیت کارفرمایان را در قبال رسیدگی و توجه به امورات این قشر زحمتکش را سنگین‌تر می‌کند.

روزبه کوشکی به نمایندگی از جامعه کارفرمایان در این جلسه گفت: ارزش والای نیروی انسانی در چرخه اقتصادی و تولید ملی و جایگاه مهم و تاثیرگذار آن در موفقیت شرکتهای تولیدی، این امر را می‌طلبد که مسائل رفاهی، ایمنی، بهداشت و سلامت و مشکلات معیشتی نیروی انسانی همواره از سوی کارفرمایان مورد توجه و اهمیت ویژه قرار گیرد.
ایشان افزودند: در مجموعه پگاه لرستان حمایت از نیروهای کاردان و متخصص و کارگران پرتلاش و درستکار موجب شده تا این شرکت در عرصه تولید لبنیات پاستوریزه هم در بازارهای داخلی و هم بازارهای صادراتی به موفقیت‌ها و افتخارات چشمگیری دست پیدا کند.

خبرنگار :رضا میرزایی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.