آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1
سید آرش قیاسیان:

وعده برای رفع نواقص سالن شهید چاغروند خرم‌‌آباد

  • کد خبر : 24894
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
وعده برای رفع نواقص سالن شهید چاغروند خرم‌‌آباد
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر رفع نواقص سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌‌آباد برای برگزاری دیدارهای تیم پلیمر خلیج فارس در لیگ برتر هندبال تأکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر رفع نواقص سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم‌‌آباد برای برگزاری دیدارهای تیم پلیمر خلیج فارس در لیگ برتر هندبال تأکید کرد.

سید آرش قیاسیان در حاشیه بازدید از تمرین تیم هندبال پلیمر در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، بیان کرد: وضعیت بهسازی سالن شهید چاغروند که تجهیز آن دو ماه است در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته و تجهیز بیشتر این سالن برای میزبانی دیدارهای تیم پلیمر در لیگ برتر هندبال را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده برای تجهیز سالن شهید چاغروند، ادامه داد: برای رفع نواقص باقی‌مانده تلاش خواهیم کرد تا در میزبانی دیدارهای لیگ برتر وضعیت این سالن بهتر و استانداردهای لازم فدراسیون هندبال رعایت شود.

قیاسیان یادآور شد: باهمت دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج‌فارس، این تیم در لیگ برتر هندبال شرایط خوبی دارد و بازیکن‌های خوبی جذب شده و ۲۳ آبان‌ماه پس از استراحت برای بازی‌های تیم ملی، بار دیگر بازی‌های لیگ آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: هدف این تیم حضور در جام باشگاه‌های آسیا است و با توجه به کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان خوبی که دارد آنچه هم در بحث عمرانی و زیرساختی به عهده ما بوده، سعی می‌کنیم که شرایط خوبی را فراهم کنیم و تاکنون اقداماتی هم انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در استان ما صنعت قوی برای تیمداری ورود نکرده، افزود: دکتر رحمتی با باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در سه رشته(دوومیدانی، هندبال، بوکس) و دکتر عبدی با خیبر در لیگ دسته اول فوتبال، فعالیت‌های خوبی در تیمداری دارند و ما هم وظیفه داریم که در حد توان زیرساخت‌های را فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.