آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2
لیگ دسته اول ایران:

۳ امتیاز شیرین خیبر از کویر کرمان

  • کد خبر : 24854
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
۳ امتیاز شیرین خیبر از کویر کرمان
خیبر خرم آباد در هفته هفتم لیگ دسته اول در یک دیدار حساس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در برابر حریف سنتی خودمس با دوگل به برتری دست یافت.

خیبر خرم آباد در هفته هفتم لیگ دسته اول در یک دیدار سنتی وحساس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در برابر حریف سنتی خودمس با دوگل به برتری دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک خیبر خرم آباد که این روزها با هدایت رضا مهاجری روی ریل پیروزی قرار رفته برای رسیدن به چهارمین برد پیاپی وطلسم شکنی نبردن در برابر مس نگون بخت در برابر حریف نامدار قرار گرفت.

در نیمه اول خیبر با میدان داری مهدی کیانی باتجربه و قدرت نفوذ ستاری ودانایی در کناره ها دل به موقعیت شناسی طاهر خانی بسته بودچند بار صاحب موقعیت گلزنی شد ودر دقیقه۲۰ با فرار دیدنی وشم گلزنی طاهر خانی به گل دست یافت.

در نیمه دوم خیبر برای حفظ نتیجه وزدن گل های بیشتر ومس برای فرار از شکست به میدان رفتند.

شاگردان رضا مهاجری با یک فوتبال منطقی وحساب شده در دقیقه ۵۲روی پاس زیبای ستاری وفرار دانایی وضربه تمام کننده به گل دوم دست یافت.

خیبر با این پیروزی ضمن طلسم شکنی در برابر مس کرمان با ۱۵امتیاز به رده سوم صعود کرد تا چهارمین برد متوالی خود را کسب کند.

در ده تقابل اخیر دو تیم برتری مطلق در کسب پیروزی برای مس کرمان بوده است که در ۶ مسابقه به پیروزی رسیده است و یک برد نیز برای خیبر برابر مس ثبت شده است و ۲ مسابقه دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

قضاوت بازی بر عهده مرتضی منصوریان داور بین المللی مشهدی کمک های وی در این بازی عباس شیرزادی و میلاد لطفی و داور چهارم نیز فرزین تمیزی بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.