آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
2
سردار یحیی الهی:

دستگیری کلاهبردار و کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری در لرستان

  • کد خبر : 24694
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
دستگیری کلاهبردار و کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری در لرستان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با وعده خرید خودرو و کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در لرستان خبر داد .

– فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با وعده خرید خودرو و کشف ۲۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال در لرستان خبر داد .

سردار”یحیی الهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار دا: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر که خود را بازاریاب معرفی و تحت مشارکت در فعالیت های اقتصادی و خرید خودرو، مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسي های انجام شده و صحت و سقم موضوع، ر عملیاتی ضربتی کلاهبردار شناسايي و دستگيرکه در تحقيقات صورت گرفته به ۲۴ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال معترف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اعتماد نابجای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.