آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
2
سجاد ندری:

با پیوستن به تیم بومی، آرزوی دیرینه‌ام محقق شد/پلیمر می‌تواند شگفتی‌سازی کند

  • کد خبر : 24227
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
با پیوستن به تیم بومی، آرزوی دیرینه‌ام محقق شد/پلیمر می‌تواند شگفتی‌سازی کند
هندبالیست سابق تیم ملی که به تازگی با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قرارداد بسته، می‌گوید: این تیم در فصل جاری لیگ برتر می‌تواند شگفتی‌سازی کند.

هندبالیست سابق تیم ملی که به تازگی با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قرارداد بسته، می‌گوید: این تیم در فصل جاری لیگ برتر می‌تواند شگفتی‌سازی کند.

سجاد ندری در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، اظهار کرد: واقعاً خوشحالم پس از سال‌ها حضور در لیگ برتر با پیوستن به تیم خرم‌آباد به آرزویم رسیدم. جزو آرزوهایم بوده که روزی برای تیمی از استانم بازی کنم و این آرزوی دیرینه بنده و بقیه هندبالیست‌های لرستانی بوده که استان ما تیمی داشته باشد تا پیراهن آن‌ را بپوشیم.

وی در مورد شرایط خودش گفت: مصدومیتم به‌طور کامل رفع شده، سال قبل سرباز بودم و در تیم رعد پدافند بازی کردم و نیم‌فصل دوم به مس کرمان پیوستم، امسال هم با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد هستم و امیدوارم با این تیم به اوج برسم.

ندری در خصوص آمادگی تیم پلیمر بیان کرد: مشکلاتی در هندبال کشور پیش آمد که باعث شد تیم ما دیر شروع کند و از لحاظ نفرات هنوز پلیمر کامل نشده، بعضی از ملی‌پوشان دیر اضافه شدند و دو بازیکن خارجی و چند هندبالیست دیگر باید اضافه شوند البته وقت کمی هم داریم ولی در مجموع پلیمر می‌تواند این فصل شگفتی‌سازی کند.

ملی‌پوش سابق اضافه کرد: همه بازیکنان ۱۰۰ درصد آماده نیستند، دو بازی اول برگزار می‌شود و سپس ۴۵ روز لیگ تعطیل است که ان‌شاءالله کادرفنی با برنامه‌ریزی مناسب تیم را به آمادگی لازم برساند.

وی خاطرنشان کرد: سال قبل به تیم ملی دعوت شدم اما چون سرباز بودم، نمی‌توانستم به خارج از کشور بروم. برای بازی‌های آسیایی هانگژو نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم اما برای تورنمنت بعدی می‌رسم.

ندری در ادامه با اشاره به نحوه مصدوم شدنش، تصریح کرد: در تیم بیکوز ترکیه بودم که یک اردو با تیم ملی به قطر رفتم و مصدوم شدم، بعد از آن هم سرباز شدم.

این هندبالیست الشتری با بیان اینکه از مسئولان استان لرستان خواهش می‌کنم از باشگاه پلیمر حمایت کنند، افزود: این باشگاه با دلسوزی به ورزش استان ما ورود کرده و زحمت می‌کشند و انتظار داریم مسئولان برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها تلاش کنند تا دلسرد نشوند.

وی تأکید کرد: همه باید کمک کنیم که پلیمر یک روزی با تمام نفرات بومی در لیگ شرکت کند، مثل قدیم که هندبالیست‌های لرستان تیم ملی را در دیداری دوستانه شکست داده‌اند و بی‌تردید این ظرفیت در استان ما وجود دارد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.