آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
0
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان:

بازداشت متخلفان حمل و توزیع آرد در استان  

  • کد خبر : 23618
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۰۲
بازداشت متخلفان حمل و توزیع آرد در استان  
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: متخلفان حمل و توزیع آرد در استان بازداشت شدند و در حال گذران مراحل قضایی هستند.  

، حجت الله بیرانوند در نشست سه‌شنبه‌های خبری اظهار کرد: اختلاس و تخلف همیشه بوده و وجود دارد ، اما باید با آن مبارزه کرد و به حداقل رساند.
 
وی افزود: با توجه به گستردگی حوزه آرد و نان سال گذشته عده‌ای متخلف در این حوزه بازداشت شدند که علی رغم تخلفات سنگینی که دارند همچنان پرونده قضایی آنان در جریان است.
 
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: برای نظارت صحیح و کنترل طریقه حمل و نقل آرد، طرح هوشمندسازی در لرستان به عنوان پایلوت آغاز شده که در این راستا کامیون‌های حمل آرد مجهز به جی پی اس برای ثبت تخلف می‌شوند و نتایج این طرح اعلام می‌شود.
 
 وی سرانه مصرف نان در لرستان را ۱۲ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: سطح زیر کشت گندم دیم در لرستان ۱۹۲ هزار هکتار و آبی ۴۵ هزار هکتار می‌باشد.
 
 بیرانوند یادآور شد: ۹۰ تن از سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف از ابتدای طرح سهمیه بندی آرد تاکنون کم شده که در برابر مصرف سالانه ۱۷۸ تن آرد دراستان ناچیز است.
 
 وی با بیان اینکه فاصله قیمت تمام شده آرد با آردی که به دست نانوا می‌رسد راه را برای تخلف در این حوزه هموار کرده ،افزود:گندم لرستان به لحاظ کیفیت از میانگین کشوری پایین‌تر نیست و عوامل متعددی از جمله کمبود نیروی انسانی در بی‌کیفیتی نان نقش دارند.
 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.