آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1

مدیرکل تأمین اجتماعی استان: کارفرمایان بدهکار لرستان فرصت طلایی بخشودگی جرائم را از دست ندهند

  • کد خبر : 23509
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
مدیرکل تأمین اجتماعی استان: کارفرمایان بدهکار لرستان فرصت طلایی بخشودگی جرائم را از دست ندهند

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: کارفرمایان تحت پوشش تأمین اجتماعی برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت جرائم فقط تا پایان مردادماه سال جاری مهلت دارند. به گزارش طلوع افلاک ، منوچهر گودرزی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان، اظهار […]

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: کارفرمایان تحت پوشش تأمین اجتماعی برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت جرائم فقط تا پایان مردادماه سال جاری مهلت دارند.

به گزارش طلوع افلاک ، منوچهر گودرزی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان، اظهار کرد: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان ویژه واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی و صنفی صرفاً در راستای تقویت کارگاه‌های مدیون و حمایت از بخش تولید تصویب و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس این طیف از کارفرمایان تا پایان مردادماه مهلت دارند تا با ثبت درخواست خود به‌صورت غیرحضوری در سامانه es.tamin.ir و پرداخت اصل بدهی به‌صورت یکجا و اقساط از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با تأکید بر همکاری کارفرمایان در پرداخت به‌موقع حق بیمه تأمین اجتماعی، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، اداره‌کل تأمین اجتماعی استان در حوزه پرداخت حقوق به مستمری‌بگیران بیش از ۵ هزار و ۸۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.

خاکی رئیس اتاق بازرگانی لرستان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های تأمین اجتماعی استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: تأمین اجتماعی یک صندوق بین النسلی و متعلق به بیمه‌شدگان امروز و بازنشستگان فرداست لذا می‌طلبد همه ما اعم از کارآفرینان، کارگران، تصمیم گیران و مسئولین دولتی و تأمین اجتماعی در صیانت از این صندوق و استمرار حیات تأمین اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.