آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
1
استاندار لرستان:

لرستان آماده سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است

  • کد خبر : 23467
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۴۳
لرستان آماده سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است
ستاندار لرستان گفت: زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف استان با هدف رونق اقتصادی ایجاد شده است.

، فرهاد زیویار روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تولید فروسیلیکو منگنز اظهار کرد: مسوولیت های که در اختیار داریم برای خدمت گذاری به مردم است لذا تلاش می کنیم با توجه به ظرفیت های بی شمار لرستان، این استان را آماده سرمایه‌گذاری کنیم.

وی همچنین گفت: شهرک صنعتی ازنا پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری دارد که باید بیش از گذشته معرفی شود تا مردم از عواید آن بهره مند شوند.

استاندار لرستان افزود: این طرح توسط سرمایه‌گذاری چینی و با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و تولید سالانه ۱۲ هزار تن آغاز شد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰۹ نفر اشتغالزایی را فراهم می‌کند.

زیویار ادامه داد: امیدواریم به تعهدات خود در مدت مورد نظر عمل کرده و تمامی بخش‌های مختلف پای کار باشند و مشکلات پیش رو به پایان برسد.

محصول نهایی این پروژه تولید فروسیلیکو منگنز است، این ماده که در کارخانجات و صنایع ذوب آهن کاربرد زیادی دارد در حال حاضر از کشورهای آفریقایی و ترکیه وارد کشور می‌شود و با این سرمایه گذاری تقریباً حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از نیاز داخلی تامین خواهد شد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.