آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
2
تجلیل:

آیین تجلیل از مربیان ورزشی استان به مناسبت دهه کرامت برگزار شد

  • کد خبر : 22941
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
آیین تجلیل از مربیان ورزشی استان به مناسبت دهه کرامت برگزار شد
جلسه طرح پهلوان پروری سازمان بسیج ورزشکاران 1402/03/08 در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور مربیان طرح برگزار شد.

دراین نشست که با حضور خانم شمسایی سرمربی طرح پهلوان‌پروری بسیج ورزشکاران برگزار شد ایشان به بیان مطالبی درخصوص الگوبرداری خانواده ها و تربیت نسل جدید بر اساس آموزه های اسلامی و اثرگذاری در جامعه پرمخاطب ورزش تاکید نمود. وی افزود وقتی که ما الگوهای برجسته ای چون کریمه اهل بیت وخانم فاطمه زهرا سلام الله علیها داریم چرا بیراهه برویم این شخصیت های برجسته چراغ روشنی هستند که با تاسی از آنان می توان به شخصیت زن در طراز انقلاب اسلامی دست پیدا کرد .
در ادامه این مراسم خانم جمال شرف معاونت ورزشی اموربانوان اداره ورزش استان با تاکید بر اعتقاد و اعتماد بین ورزشکاران و پرورش مادران آینده در سطوح ملی قهرمانی و توجه به نسل های آینده اشاره نمود و در پایان مراسم با حضور خانم شمس بیرانوند نایب رییس ورزش های همگانی استان در قالب برنامه مشترک هیات و بسیج ورزشکاران از مربیان فعال فرهنگ طرح پهلوان پروری از جمله خانم ها مریم جعفری ، داستانی ، شکاری، روشنی، خدادادی، نوری زاده ، بازیگر، یاری ، دهقانی علمی و کرمی تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.