آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3
رئیس کل دادگستری لرستان:

آرای جایگزین حبس در دستور کار قضات لرستان قرار گیرد

  • کد خبر : 22658
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
آرای جایگزین حبس در دستور کار قضات لرستان قرار گیرد
رییس کل دادگستری لرستان گفت: آموزش های لازم و راهکارهای ضروری در زمینه آرای جایگزین حبس به کارکنان و قضات استان آموخته شود تا در صورت امکان از حبس افراد جلوگیری به عمل آید.

.

بحجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در جلسه شورای معاونین دادگستری لرستان افزود: همچنین استقرار شعب صلحی در اجرای احکام در رابطه با پرونده های دیه و رد مال می‌تواند مفید و موثر باشد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و ارتباط مستمر دادگستری با مردم گفت: در این راستا سامانه پیامکی جهت ارتباط مستقیم مردم استان با ریاست کل دادگستری راه اندازی خواهد شد و پیامک های مردمی بعد از وصول، دقیق بررسی، پیگیری و اعلام نتیجه نیز به شخص پیامک کننده باز ارسال می شود.

وی راه اندازی سامانه پیامکی را راهی برای کسب سریع اطلاعات توسط مردم دانست و افزود: این سامانه، جهت کسب گزارشات مردمی، بدون واسطه، سریع مفید و موثر خواهد بود همچنین مدیران و کارکنان دادگستری نیز در دسترس مردم هستند و گزارش های آنها را مستقیم و بدون واسطه خواهند شنید.

شهواری با تاکید بر برگزاری مراسم هفته قوه قضاییه هم شان شهدای این قوه ادامه داد: وظیفه داریم خدمات را به راحتی در دسترس مردم قرار دهیم تا بتوانند به راحتی با دادگستری ارتباط داشته باشند بنابراین میز خدمت رییس و معاونین دادگستری، به صورت دوره ای در مصلای نماز جمعه خرم آباد برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.