آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
4
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان:

بازگشت وضعیت عمرانی پلدختر به شرایط عادی نیازمند اعتبارات ویژه است

  • کد خبر : 22607
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بازگشت وضعیت عمرانی پلدختر به شرایط عادی نیازمند اعتبارات ویژه است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بسیاری از زیرساخت های پلدختر پس از سیل ویرانگر ۹۸ از بین رفت و بازگشت این شهرستان به شرایط عادی، نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی پلدختر با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پلدختر به واسطه قرار گرفتن در مسیر رودخانه کشکان وضعیت متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای استان دارد.

وی به خسارات ناشی از سیل فروردین ۹۸ به این شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه تقریبا تمام زیرساخت‌ها از بین رفت و با وجود اقدامات صورت گرفته همچنان نیازمند اعتبارات ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: وضعیت جاده قدیم خرم‌آباد – پلدختر به دلیل خسارات ناشی از سیل نامناسب می باشد که اولویت اول استان در بحث پروژه‌های عمرانی مربوط به این شهرستان، احداث چهارخطه خرم‌آباد- پلدختر است که نیاز به اعتبار کلان دارد.

دالوند با بیان اینکه به زودی در سفر دوم رییس جمهور به لرستان راه‌آهن پلدختر- اندیمشک کلنگ‌زنی خواهد شد افزود: ایستگاه‌های پمپاژ نقش مهمی در کشاورزی و اشتغال مردم پلدختر دارند که متاسفانه بعد از گذشت سال‌های متمادی و اعتبارات قطره‌چکانی همچنان به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی نیکزاد در سفر یک روزه به لرستان از پروژه‌های نیمه‌تمام چهارخطه خرم‌آباد- پلدختر، دیواره ساحلی و ایستگاه پمپاژ واشیان این شهرستان بازدید کرد و در جریان امور قرار گرفت.

پروژه چهارخطه خرم‌آباد- پلدختر به‌طول ۵۰ کیلومتر در چهار منطقه در حال اجرا است، همچنین دیوار ساحلی و ایستگاه پمپاژ واشیان این شهرستان از سیل ۱۳۹۸ آسیب دید که پس از بازسازی نیمه‌تمام مانده و از محل اعتبارات استانی در حال احداث است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.