آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

لزوم تلاش در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان

  • کد خبر : 22516
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
لزوم تلاش در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مسئولان هرچه می‌توانند در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: مسئولان هرچه می‌توانند در سه حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان کار و تلاش کنند.

حجت الاسلام بهروز شمسی‌فر پانزدهم اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد ضمن اشاره به هفته معلم و تقدیر از همه معلمان زحمت کش، اظهار کرد: تربیت نسل کشور به عهده معلمان بوده و هر کسی به جایی می‌رسد از طریق معلم است.

وی بیان کرد: تربیت و هدایت افراد کار انبیا است، معلمی بالاترین شغل و بالاترین مقام و منزلت برای انسان است که می‌تواند به آن برسد، معلمان قدر و منزلت خود را بدانند، مسئولان هم نسبت به مطالبات به حق معلمین رسیدگی و مشکلات آنها را برطرف کنند.

شمسی‌فر با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای ادامه داد: ورزشکار واقعی کسی است که جوانمردی، فتوت، اخلاق و نیروی بدنی را با هم جمع می‌کند، کسی که توفیق پیدا کند از نظر جسمی و روحی هم قوی باشد هم متدین، با ایمان و با اخلاق باشد، این فرهنگ برگرفته از امام علی (ع) است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیان کرد: بعضی از بیماری‌ها درمانش یا ممکن نیست و یا سخت است، بعضی‌ها هزینه درمانشان بسیار بالا است، هزینه‌ها کمر شکن است، متولیان بیمه‌ها و مسئولان کاری کنند که این هزینه‌ها به درد و رنج بیمار اضافه نشود.

وی با اشاره به روز هلال احمر، گفت: این قشر در بحران‌های مختلف در خط اول هستند، به کمک مردم آمده و از آسایش و آرامش خود و سلامت و جان خود برای خدمت به مردم می‌گذرند.

شمسی‌فر با اشاره به شهادت شهید الداغی، گفت: ایشان غیرت و جوانمردی را به دنیا نشان داد، امیدواریم که امام حسین (ع) او را با آغوش باز بپذیرد، درسی که در اینجا است این است که کسانی که در این ایام در بحث حجاب و عفاف فریب خوردند، بدانند، اکثریت مردم از نظر دینی و اعتقادی و هم ملی نسبت به حجاب و عفاف پایبند هستند و برای حفظ آن از جان خود هم می‌گذرند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد ادامه داد: دشمن در این چند ماه و جنگ ترکیبی اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی هر چه از دستش برآمد انجام داد، یکی از آن‌ها بُعد فرهنگی بود که بحث حجاب و عفاف را هدف قرار داد، خوشبختانه نقشه‌ آن‌ها نقش برآب شد و شکست خورد، اما تعدادی هم بودند که فریب خوردند.

وی اضافه کرد: اگر حجاب و عفاف نباشد، امنیت خود بانوان هم به خطر می‌افتد، خانم‌ها و دختران بدانند که این حجاب و عفاف برای آن‌ها امنیت می‌آورد، امیدواریم کسانی که در خواب غفلت به سر می‌برند به واسطه ریختن خون این شهید در این راه، بیدار شوند.

شمسی‌فر با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با فساد این است که برای جوانان شغل ایجاد کنند، بیان کرد: مسئله شغل بسیار مهم است، زمانی که جوان اشتغال داشته باشد از خیلی از مفاسد فاصله می‌گیرد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اهمیت مسئله ازدواج، گفت: ازدواج اگر آسان باشد و جوان بتواند ازدواج کند، زمینه انحراف برای او کمتر است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.