آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
1
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان:

شرکت ۴۰۰ دانشجو لرستانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

  • کد خبر : 22503
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
شرکت ۴۰۰ دانشجو لرستانی در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: ۴۰۰ دانشجو در ۴۰ رشته در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

– معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: ۴۰۰ دانشجو در ۴۰ رشته در سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا محمد حیاتی روز سه شنبه در نشست خبری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور افزود:این رویداد بزرگ ملی برای استان و دانشگاه منجر به عزت و برکت است.
وی با بیان اینکه هر فعالیت فرهنگی باید پیوست مهدوی داشته باشد، اظهار کرد: کلید واژه رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین موضوع مهدو است.

وی با بیان اینکه دانشگاه لرستان از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، این جشنواره برگزار می‌شود، ادامه داد: با برگزاری این جشنواره تلاش می‌شود فضای استان و دانشگاه قرآنی باشد و آثار و آثار بر این جشنواره در استان ملموس شود..

دبیر اجرایی سی‌وهفتمین جشنواره قرآن و رت دانشگاه‌های کشور بیان کرد: این جشنواره بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی قرآنی آموزش عالی می‌شود که هشت هزار دانشجو در آن شرکت کردند و ۴۰۰ نفر از ۱۰۰ دانشگاه کشور در رشته‌های مختلف ارزیابی شدند.

وی افزود: در این جشنواره دانشجویان در ۹ رشته و چهل گرایش شرکت کردند و از روز یکشنبه جشنواره آینده به طور رسمی به کار می‌کند.

عنوان کرد: سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر علوم و ریاست نهاد رهبری دانشگاه‌های کشور این جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره پیوست‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است که محافل انسی با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

حیاتی افزود: هفتمین کمیته در ذیل این جشنواره برگزار و به موازات کمیته های استانی نیز کمیته های دانشجویی فعال شدند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.