آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
2

قصه پر غصه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد در جدال معین کوثر وشهرداری

  • کد خبر : 22397
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
قصه پر غصه برج‌های دوقلوی خرم‌آباد در جدال معین کوثر وشهرداری

مدیرعامل گروه معین کوثر گفت: تکمیل پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد نیازمند همکاری و برطرف شدن موانع از سوی مسوولان لرستان است.  به گزارش  طلوع افلاک ،حسین زاهدی، مدیرعامل گروه معین کوثر در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پروژه برج‌های دوقلو یکی از پروژه‌های اولویت دار این گروه ظرف یک سال و نیم […]

مدیرعامل گروه معین کوثر گفت: تکمیل پروژه برج‌های دوقلو خرم‌آباد نیازمند همکاری و برطرف شدن موانع از سوی مسوولان لرستان است.

 به گزارش  طلوع افلاک ،حسین زاهدی، مدیرعامل گروه معین کوثر در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پروژه برج‌های دوقلو یکی از پروژه‌های اولویت دار این گروه ظرف یک سال و نیم گذشته بوده است، می‌گوید : بارها برای رفع مشکل و تعیین تکلیف پروژه به خرم‌آباد سفر کردیم و پیشنهاداتی را به شورای شهر و شهردار ارایه کردیم، اما تاکنون نتیجه‌ای شده است.

واقعیت این که پروژه برج‌های دوقلو در حال حاضر یک معضل اجتماعی است و تعیین تکلیف آن مطالبه شهروندان است.

عذرخواهی از مردم بابت کوتاهی‌ها 

او می‌گوید: ما در قبال کوتاهی و اشتباهات انجام شده از مردم معذرت خواهی می‌کنیم و هدفمان این است که راهکاری برای رفت از این چالش بیاندیشیم.

 پروژه سال ۹۴ با مشارکت شهرداری و معین کوثر شروع شد، قرار داد اولیه ساخت برج در ۱۹ طبقه بود اما با دو الحاقیه تعداد طبقات به ۲۵ و ۳۰ طریقه افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل گروه معین کوثر می‌گوید: اما باید بگویم ساخت ۳۰ طبقه اقتصادی نیست، متاسفانه این پروژه فاقد مطالعه امکان سنجی بوده و از طرفی پیوست فرهنگی و اجتماعی نداشته و در حال حاضر هم ندارد.

به هر روی پروژه سال ۹۷ به دلیل اختلاف بین شهرداری و معین کوثر در خصوص انتقال یک دنگ زمین به نام سرمایه گذار متوقف می‌شود ، پا در میانی استاندار هم کاری از پیش نمی‌برد.

پیشنهاد جدید به شورای شهر و شهرداری 

او می‌گوید: پس از روی کار آمدن مدیریت جدید در بنیاد شهید و سیاست ما مبنی بر عدم اجرای پروژه‌های اقتصادی برای تعیین تکلیف پروژه برج‌های دوقلو ورود کردیم.

ما پیشنهاد ادامه کار در قالب جدید و کاهش تعداد طبقات به یازده طبقه و خروج از پروژه را مطرح کردیم، که تاکنون با وجود پیگیری و مکاتبات هیچکدام عملیاتی نشده است، یعنی شهرداری پاسخی به این مکاتبات نداده است.

اگر با قالب جدید موافقت شود ما ظرف دو سال و نیم تا سه سال پروژه را تحویل می‌دهیم. البته در صورت خروج هم تعهد می‌کنیم که سرمایه از استان خارج نشود. دنبال سود هم نیستیم.

جمع آوری تاورها نیازمند حکم دادستان است

اما در خصوص نگرانی مسوولان و مردم به ویژه امام جمعه خرم‌‌آباد در مورد تاورها هم چندین جلسه با مدیر کل بازرسی داشته‌ایم و تاکید کردیم برداشتن تاورها نیاز به حکم دادستان دارد ، هزینه پایین آوردن تاور ها را خودمان پرداخت می‌کنیم.

در جلسه بهمن ماه سال گذشته هم که در دفتر قاضی زاده با حضور استاندار ،معاون عمرانی، شهردار وقت و نماینده مردم خرم‌‌آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مصوبه‌ای مبنی بر تعیین سه کارشناس از طرف شهرداری و معین کوثر و یک کارشناس مرزی الطرفین انجام شده که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

ما به دنبال فرار از خرم‌آباد نیستیم، بلکه به دنبال فرار از شرایط موجود هستیم، اعلام کرده‌ایم بضاعت ما ساخت ۳۰ طبقه نیست، ما به دنبال سود و یا متضرر کردن شهرداری نیستیم، هدفمان رفع دغدغه مردم است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.