آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2

کمک‌۱۹میلیاردی دکتر علی دولتشاهی خیر لرستانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وکمک مومنانه به کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری

  • کد خبر : 22379
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کمک‌۱۹میلیاردی دکتر علی دولتشاهی خیر لرستانی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وکمک مومنانه به کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری

خیر خوشنام وپهلوان دو عرصه ورزش و اقتصاد در سال جاری با کمک ۱۹میلیارد ریال خود ۸۱ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد واز کارگران خدماتی وپاکبانان ۱۱شهردای استان تجلیل کرد. به گزارش طلوع افلاک ،در مراسمی با حضور دکترعلی دولتشاهی خیر فرا ملی ونیکو کار استان در زندان مرکزی شهرستان خرم آباد با حضور تنی […]

خیر خوشنام وپهلوان دو عرصه ورزش و اقتصاد در سال جاری با کمک ۱۹میلیارد ریال خود ۸۱ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد واز کارگران خدماتی وپاکبانان ۱۱شهردای استان تجلیل کرد.

به گزارش طلوع افلاک ،در مراسمی با حضور دکترعلی دولتشاهی خیر فرا ملی ونیکو کار استان در زندان مرکزی شهرستان خرم آباد با حضور تنی چند از مدیران استان با مساعدت و کمک های تمام نشدنی این خیر ۸۱زندانی جرائم غیر عمد با کمک مبلغ ۹میلیارد ریالی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

نیکوکار لرستانی از نوروز امسال تا ماه رمضان با اهدا کارتهای هدیه  به مبلغ ۱۰میلیارد ریال از کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری در استان لرستان تجلیل نمود.

کمک‌های خدا پسندانه دکتر علی دولتشاهی به قشر زحمتکش شهرداری‌های استان بدنبال کمک سال قبل به شهرداری خرم اباد، کمک به شهرداری های سایر شهرهای استان در دستور کار قرار گرفت .

با نظر مساعد و دستور مستقیم حاج علی دولتشاهی در نوروز۱۴۰۲ پرداخت ریالی در قالب کارت هدیه به دیگر شهرداری استان در دستور کار قرار گرفت و تا به امروز کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری استان کارت هدیه دریافت کردند .

هدایای نیروهای خدماتی شهرداری‌ شهرهای الشتر ، فیروز اباد ،نوراباد ،زاغه،.چغلوندی و دوره چگنی در نوروز امسال در قالب کارت پرداخت هدیه ۶ میلیون ریالی پرداخت گردید .

کارگران ۵ شهرداری دیگر از کارت‌های هدیه ۱۰ میلیون ریالی حاج علی دولتشاهی بهره مند شدند کارت‌های هدیه به کارگران خدماتی شهرداری های کوهدشت ، رومشکان ، پلدختر ، معمولان و سپیددشت به ازای هر نفر یک میلیون تومان پرداخت گردید که در مجموع کارگران خدماتی ۱۱ شهرداری در استان لرستان از ابن هدایا بهره مند گردیدند

پهلوان علی دولتشاهی مظهر جوانمردی ،فتوت ،مهربانی  و کمک به همنو وکمک به افتصاد معیوب لرستان است وتا سالها نامش بر تارک تاریخ ثبت خواهد شد .

سرمایه گذاری در ساخت وتکمیل پروژه هتل پارک صخر های که سالهاست بر اثر ندانم کاری ومشکلات ناشی از سو ء مدیریت های گذشته در ساخت این هتل چند ستاره به بوته فراموشی سپرده شده بود با درایت دولتشاهی در حال ساخت وبهره برداری در آینده ای نزدیک خواهد بود .

دکتر علی دولتشاهی است، نامی که برای مردم استان لرستان نامی آشناست و بانی اصلی اشتغال بکار صدها جوان لرستانی در سطح کشور است و باتوجه به روحیه گره گشایی که دارد همیشه در امورات عام المنفعه و خیر نقشی غیرقابل انکار داشته و دارد.

دکتر علی دولتشاهی معجزه زندگی پسر اعدامی بویر احمدی بود. این خیر، سرمایه گذار نیکو کار اقتصادی و ورزشی با راضی‌کردن خانواده مقتول تنها کمتر از۹ساعت تا اعدام مجیدبیژنی توانست رضایت بگیرد و مبلغ کسری از پول رضایت را هم پرداخت کند.

کمک به  شهرداری خرم آباد باتوجه به مشکلات مالی این شهرداری، ساخت دو غسالخانه در خرم آباد و همچنین بازسازی و آسفالت جاده قبرستان خضر کلنگ ساخت دو غسالخانه در سرابیاس و فلک الدین را به زمین زد .

 

علی دولتشاهی چه زیباشناسانه گفت : من معامله با خدا کرده ام و انتظار ندارم یک تشکر خشک و خالی از من داشته باشند ، معامله ام با خداست و ان شاء الله خداوند کمک کند بتوانیم رضایت مردم را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر کنیم نه اینکه باعث شویم رنجی به رنج های مردم اضافه شود .

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.