آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
1
ئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد:

پلمب سه واحد صنفی مرغ فروشی در بروجرد

  • کد خبر : 22208
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
پلمب سه واحد صنفی مرغ فروشی در بروجرد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: سه واحد صنفی مرغ فروشی در بروجرد امروزئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد سه شنبه به علت گران فروشی پلمپ شدند.

– رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: سه واحد صنفی مرغ فروشی در بروجرد امروزئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد سه شنبه به علت گران فروشی پلمپ شدند.

امین خادمی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایات مردمی مبنی بر گران شدن مرغ در شهر بروجرد مشترک تعزیرات و بازرسین جهاد کشاورزی تشکیل و موضوع به قید فوریت بررسی شد.

وی بیان کرد: سه واحد متخلف مرغ را به بالاترین قیمت از نرخی که تصویب کرده بودند با حکم قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی شهرستان بروجرد پلمب و پرونده آنها جهت ارسال مراحل قانونی به ادارات تعزیرات شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: با واحدهای صنفی که اقدام به خرید و فروش کالاهای کم فروشی مخصوصا کالاهای اساسی می کنند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا چند روزی است که مرغ در بروجرد به علت مشکلاتی که وجود دارد برای جوجه ریزی با واحدها روبروست و برخی از مرغ ها را بالاتر از قیمت مجاز به فروش می رساند که با برخورد با ستاد تنظیم بازار و تعدیل روبرو می شوند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22208

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.