آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
4
مدیرکل امور عشایری لرستان:

هشدارسیل به عشایر لرستان اعلام شد/ از مناطق پرخطر دوری شود

  • کد خبر : 22041
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
هشدارسیل به عشایر لرستان اعلام شد/ از مناطق پرخطر دوری شود
مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هشدار و اخطار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به خصوص در شهرستان پل‌دختر اکیپ‌های سیار امور عشایری اطلاع رسانی لازم را انجام دادند، علاوه بر حضور اکیپ‌های سیار از طریق پیامک نیز هشدارهای لازم را اعلام کرده ایم

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هشدار و اخطار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به خصوص در شهرستان پل‌دختر اکیپ‌های سیار امور عشایری اطلاع رسانی لازم را انجام دادند، علاوه بر حضور اکیپ‌های سیار از طریق پیامک نیز هشدارهای لازم را اعلام
هوشنگ نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم به عشایر استان به صورت مستقیم و از طریق پیامک انجام شده است، اظهار کرد: با هشدار و اخطار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به خصوص در شهرستان پل‌دختر اکیپ‌های سیار امور عشایری اطلاع رسانی لازم انجام دادند، علاوه بر حضور اکیپ‌های سیار از طریق پیامک نیز هشدارهای لازم را اعلام کردیم.

وی بیان کرد: به عشایر رعایت موارد ایمنی را گوشزد کردیم و تاکید کردیم که عشایر و دام‌ها در کنار رودخانه‌ها، مراکز آبرفتی و سیلاب خیر اسکان پیدا نکنند.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: ما به عشایر اعلام کردیم که در مناطق مرتفع حضور پیدا کنند تا در صورت سیل به آنها آسیب وارد نشود.

نورمحمدی عنوان کرد: امور عشایری هم خدمات لازم از جمله آرد، سوخت و علوفه مورد نیاز را از طریق انبارها در اختیار عشایر قرار داده‌ایم، همچنین یازده تانکر کار آبرسانی به عشایر را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما به عشایر اعلام کردیم که در صورت نیاز در انبار قلعه رزه و سراب حمام اسکان پیدا کنند، اما عشایر به دلیل وجود دام ترجیح می‌دهند در مراتع باشند.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با توجه به اینکه عشایر استان همدان اکنون در حال کوچ به استان لرستان است هماهنگی لازم با مدیرکل امور عشایری استان همدان نیز به منظور اطلاع رسانی انجام شد.

نورمحمدی در پایان بیان داشت: علاوه‌بر اطلاع رسانی عشایر با هماهنگی نیروی انتظامی جا به جایی عشایری که در کنار رودخانه‌ها در حال حرکت هستند هم انجام می‌شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.