آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
2
عطا حسن پور:

اقامت بیش از ۲۱۰ هزار مسافر نوروزی در لرستان

  • کد خبر : 21865
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۰۸
اقامت بیش از ۲۱۰ هزار مسافر نوروزی در لرستان
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۱۰ هزار و ۱۲۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اقامت داشتند.

– مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۱۰ هزار و ۱۲۸ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی این استان اقامت داشتند.

به گزارش ایرنا، عطا حسن پور روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ۲۱۰ هزار و ۱۲۸ نفر از مراکز اقامتی استان استفاده کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۳۸ نفر در هتل، ۴۲۲ نفر در اقامتگاه‌های سنتی و ۲ هزار و ۳۲۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: همچنین هفت هزار و ۲۰۸ نفر در مهمانپذیر، ۶۳۸ نفر در هتل آپارتمان، ۵۲۸ نفر در متل و هفت هزار و ۴۲۴ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان اقامت داشته‌اند.

حسن‌پور در خصوص اسکان موقت مسافران نوروزی، اضافه کرد: ۳۱ هزار و ۴۷۴ نفر در خانه مسافر و نیز ۱۳۲ هزار ۴۴۹ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی اقامت داشته‌اند.

وی عنوان کرد:در نوروز امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان بازدید داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در این مدت ۲۰۱ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۲۰۰ بازدید از دفتر خدمات مسافرتی و ۲۶۳ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در خصوص بازدیدهای نظارتی نیز، ادامه داد: همچنین ۵۲ فقره تذکر و هفت فقره اخطار کتبی برای تعدادی از مرکز اقامتی، مسافرتی و پذیرایی صادر شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ۷۳۲ بازدید توسط تیم‌های نظارتی انجام شده است، افزود: یک فقره شکایت از مراکز اقامتی، شش فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و سه فقره از مراکز بین‌راهی، سه فقره از مراکز پذیرایی و نیز سه فقره شکایت از جاذبه‌های گردشگری گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.