آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
1
سرهنگ‌ملکشاهی:

دستگیری سارقان کابل برق در خرم آباد

  • کد خبر : 21636
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۸
دستگیری سارقان کابل برق در خرم آباد
جانشین فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيری سارقان کابل برق فشار قوی در اين شهرستان خبر داد  ، سرهنگ "محمد ملکشاهی" در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت کابل برق فشار قوي در سطح شهرستان خرم آباد، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

– جانشین فرمانده انتظامي خرم آباد از دستگيری سارقان کابل برق فشار قوی در اين شهرستان خبر داد  ، سرهنگ “محمد ملکشاهی” در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت کابل برق فشار قوي در سطح شهرستان خرم آباد، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با رصد های اطلاعاتي ۲ سارق را شناسايي و طي ۲ عمليات غافلگیرانه آنها را دستگير و در بازرسی از مخفیگاهشان ۴۵ متر کابل برق فشار قوی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامي خرم آباد با اشاره به این که متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفی شدند گفت: با توجه به خطرات و زيان های اين نوع سرقت برای مجرمانی که اقدام به سرقت کابل برق می کنند و آسيب های گسترده ای که به شبکه و تجهيزات برقی وارد می شود، پليس به شدت با اين جرائم برخورد قانونی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.