آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

گمتر از یکسال آینده در لرستان تمامی قبور شهدا استان ساماندهی می شوند

  • کد خبر : 21352
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
گمتر از یکسال آینده در لرستان تمامی قبور شهدا استان ساماندهی می شوند
حجت السلام هبت الله هاشمی بمناسبت گرامیداشت روز شهدا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و اصلی دولت نقلابی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: کمتر از یکسال آینده در لرستان تمامی قبور شهدا استان ساماندهی می شوند.
حجت السلام هبت الله هاشمی بمناسبت گرامیداشت روز شهدا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان اولویت مهم و اصلی دولت نقلابی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان ساماندهی گلزار شهدا در سطح استان را از برنامه‌های مهم برشمرد و تصریح کرد: در حوزه ساماندهی قبور شهدا نیز باید گفت که ساماندهی شهدای گمنام بر عهده بنیاد حفظ آثار است، اما قبور شهدای قبرستان های مختلف بودجه از نیمه دوم سال تخصیص می یابد که اکنون در حال انجام است.

وی ادامه داد: کمتر از یکسال آینده در لرستان قبر شهیدی نداریم که ساماندهی نشده باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز اظهار کرد: باید با جان و دل ادامه دهنده راه و اهداف شهدای والامقام کشورمان باشیم و به دشمنان اجازه ندهیم که راهی برای پیشبرد اهداف و توطئه‌های شوم خود داشته باشند که یکی از این موارد حفظ و صیانت از آرامگاه‌های شهدای والامقام است.

حجت السلام هبت الله هاشمی ادامه داد: مزار شهدا از قداست خاصی برخوردار است و باید از این قداست پاسداری کرده و وظیفه خود را در قبال مردم و خانواده‌هایشان انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: تاکنون حدود ۲هزار تاریخ شفاهی ایثارگران و خانواده شهدای لرستان توسط ۲۲ تیم تهیه و ثبت شده است.

وی در رابطه با وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران نیز گفت: مشکل اشتغال در میان خانواده های شهدا و ایثارگران هم مثل عامه مردم وجود دارد و همه مشکلاتی که جامعه ما در زمینه های مختلف به ویژه معیشت و اشتغال با آن درگیر است، فرزندان شهدا و ایثارگران هم با آن درگیر هستند.

وی با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان مکلف به تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران هستند، گفت: دستگاه هایی که در این حوزه کوتاهی کرده باشند به مردم معرفی خواهند شد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.