آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
1
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان:

طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین شده است

  • کد خبر : 21346
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
طرح جامع گردشگری لرستان تهیه و تدوین شده است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری لرستان خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان از تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری لرستان خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان لرستان، احمدرضا دالوند امروز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ در همایش ملی گردشگری که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری در لرستان و به منظور تهیه نقشه راه در این حوزه، طرح جامع گردشگری تهیه و تدوین شده و بزودی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان مطرح و پس از تصویب اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بیان داشت: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در لرستان ضعف هایی وجود دارد که باید با برنامه ریزی و جذب اعتبار در این راستا اقدام شود.

او با بیان اینکه در مناطق مختلف استان خصوصا اقامتگاه‌های بوم‌گردی و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی لرستان اقدامات کارشناسی خوبی انجام شده افزود: خوشبختانه تمهیداتی خوبی فراهم شده تا مسافران نوروزی به راحتی از این نقاط به منظور اسکان استفاده کنند.
دالوند به حضور حضور چشمگیر مسافران ایام نوروز در قلعه فلک‌الافلاک اشاره کرد و خاطرنشان کرد: لرستان در نوروز پیش رو یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران خواهد بود که باید در این زمینه با ارائه خدمات مطلوب از آنها پذیرایی شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان داشت: در این راستا باید طرح و برنامه داشته باشیم تا زمانی که گردشگر در استان حضور پیدا می‌کنند به آن‌ها برنامه دهیم که به کجا بروند و چه بازدیدهای داشته و در کجا اسکان داشته باشند تا بتونیم ماندگاری مسافر را در استان افزایش دهیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.