آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
6
سردار یحیی الهی:

آغاز عملیات گسترده و سراسری مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در لرستان 

  • کد خبر : 21144
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
آغاز عملیات گسترده و سراسری مبارزه با خرده فروشان موادمخدر در لرستان 
- فرمانده انتظامی استان از آغاز اجرای طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در لرستان خبر داد و گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که خدمتگزارانشان با تمام توان و با همه امکانات در راستای دغدغه آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” صبح امروز ر جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه و فرماندهان و کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: در راستای مطالبان بحق مردم و تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور از این ساعت طرح سراسری و گسترده مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر در ۱۱ شهرستان استان به صورت همزمان با رمز یا مهدی(عج) را اجراء خواهیم کرد.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و شناسایی محل و مخفیگاه خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر افزود: بر اساس شناسایی ها به صورت هدفمند خرده فروشان را دستگیر و در صورت مقاومت برابر قانون با آنان برخورد قاطعانه خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان تأکید کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و در این زمینه محکم، قاطع و در خورشأن شهروندان عزیز عمل خواهیم کرد.

سردارالهی با تقدیر و تشکر از همکاری خوب دستگاه قضائی و دیگر سازمان های استان با پلیس، گفت: طرح مبارزه با خرده فروشان و معتادان متجاهر تا رضایتمندی کامل مردم و وضعیت قابل قبول در این زمینه، بصورت مستمر دردستور کار پلیس لرستان قرار دارد.

این مقام انتظامی اس تان در پایان با اشاره به کشف مقدار ۷ تن و ۴۰۰   کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش کشف داشته ایم. که این نشان از همت و تلاش همکاران سخت کوشم در مجموعه انتظامی استان می باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.