آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2

در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستیم

  • کد خبر : 21107
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۳
در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستیم
مدیرعامل تیم فوتبال باشگاه خوشه طلایی در محل اسکان این تیم حضور یافت و از بازیکنان خواست همه توان خود را دربازی های آینده به کار گیرند.

مدیرعامل تیم فوتبال باشگاه خوشه طلایی در محل اسکان این تیم حضور یافت و از بازیکنان خواست همه توان خود را دربازی های آینده به کار گیرند.

#میلاد_اسماعیلی مدیرعامل تیم فوتبال خوشه طلایی، بعدازظهر امروز در محل اسکان حضور یافت و با اعضای تیم در خصوص هفته های آینده صحبت کرد.

#به_گزارش_پیام_غرب، این جلسه که در هتل المپیک برگزار شد، اسماعیلی ضمن ابراز ناراحتی از نتایج کسب شده توسط تیم فوتبال در هفته‌های گذشته، از بازیکنان خواست که در هفته های پیش رو با همه وجود به میدان بروند.

مدیرعامل خوشه طلایی گفت:‌ انتظار مجموعه این است که شما همچون گذشته نتایج خوبی به دست بیاورید. اعتقادم بر این است که هیچ‌کدام از شما کم نمی‌گذارید، اما می‌خواهم که در بازی های آینده لیگ، بیشتر از توان‌تان مایه بگذارید تا آنچه در ذهن‌مان است محقق شود.

وی ادامه داد: به شما قول می‌دهم که در همه موارد پشت‌تان هستم و حمایت‌تان می‌کنم، اما دوست دارم شما هم این را درک کنید که پایان خوش لیگ، زمینه‌ساز موفقیت در فصل جدید است. ما قرار است در سال‌های آینده نیز با هم کار کنیم و بدون تردید کسب نتایج مطلوب در هفته های پیش رو لیگ می‌تواند به بسته شدن تیم خوب برای فصل آینده بسیار کمک کند.

اسماعیلی خطاب به بازیکنان خوشه طلایی اظهار کرد:‌ از همین حالا برای فصل آینده در حال برنامه‌ریزی هستیم. تردیدی نیست که عملکرد شما در این هفته های پیش رو بر روی شرایط‌تان برای فصل بعد هم تأثیرگذار خواهد بود.

در پایان این مراسم اسماعیلی خاطرنشان کرد: چون تیم خوشه طلایی توسط بخش خصوصی حمایت می شود، لذا طبیعی است که شرایط مالی نامناسب و کار دشوار باشد؛ اما یقین دارم که این شرایط بد و نفس گیر با حمایت های شما، آقای پرویزی مالک محترم باشگاه و کادر فنی مرتفع خواهد شد و بنده نیز با برنامه ریزی خوب و منسجمی که کرده ام، امیدوارم در آینده بتوان باشگاه بزرگ خوشه طلایی را به جایگاه خود در بالای جدول مثل سالیان قبل رساند.

✍ پیام عالیخانی چگنی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.