آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
1

آقای نماینده آب در آسیاب دشمن نریزید/دکترسجادی ورزشی ترین وزیر ورزش وجوانان را دلزده نکنید/حمایت بی نظیر وزارت ورزش وجوانان از تیم ملی در آستانه بازی با امریکا/ورزش لرستان وبروجرد گوشت قربانی نیست؟؟؟

  • کد خبر : 20291
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
آقای نماینده آب در آسیاب دشمن نریزید/دکترسجادی ورزشی ترین وزیر ورزش وجوانان را دلزده نکنید/حمایت بی نظیر وزارت ورزش وجوانان از تیم ملی در آستانه بازی با امریکا/ورزش لرستان وبروجرد گوشت قربانی نیست؟؟؟

متاسفانه این روزها در حساس ترین شرایط سیاسی وورزشی کشور برخی نمایندگان مجلس با برخی اظهار نظر های کاملا غیرمستدل وکارشناسی نشده با تخریب وزارت ورزش عملااب در اسیاب دشمن می زند. در استانه بازی با کدخدا (امریکا) عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد عملا با برخی نطق های احساسی وبدور منطق وفاق ملی با […]

متاسفانه این روزها در حساس ترین شرایط سیاسی وورزشی کشور برخی نمایندگان مجلس با برخی اظهار نظر های کاملا غیرمستدل وکارشناسی نشده با تخریب وزارت ورزش عملااب در اسیاب دشمن می زند.

در استانه بازی با کدخدا (امریکا) عباس گودرزی نماینده مردم شریف بروجرد عملا با برخی نطق های احساسی وبدور منطق وفاق ملی با اظهار نظر های کاملا مغرضانه به تخریب ورزشی ترین وزیر ورزش وجوانان پرداخته وعملا با این اظهارات سخیف ناخواسته واحساسی در جبهه دشمنان انقلاب قرار می گیرد.

در چنین موقعیتی که تیم‌ملی ما در آستانه بازی حساس وسرنوشت ساز بازی با امریکا درجام جهانی است مطرح کردن بحث استیضاح وزیر ورزش فقط به ایجاد تنش در حوزه ورزش وانشقاق وعدم همبستگی ملی منجر می شود.

در حالی مدیریت فضای ورزشی کشور با حضور دکتر سجادی وزیر ورزشی وزارت ورزش وحوانان متفاوت وخاص تر از سایر حوزه‌ها است و اعتقاد راسخ داریم مدیریت فضای ورزش کشور با مدیریت یک وزارتخانه‌ای مثل علوم یا جهادو…. متفاوت است و به تامل و دقت نظر بیشتری احتیاج دارد که رفتارعملکرد مطلوب،نگاه به مناطق محروم وتوجه جدی به ورزش قهرمانی،عمرانی وهمگانی اقای سجادی رابااختلاف فاحش بهترین وبا برنامه ترین وزیر ورزش تاریخ انقلاب بزرگ اسلامی ایران بنامیم.

در شرایطی که عباس گودرزی بعنوان وکیل مردم در حساس ترین شرایط، موجود برای روحیه به ملی پوشان فوتبال وجامعه ورزش استان می تواند نگاه کاملا ملی وفراتر از یک وحدت وهمدلی برای رساندن پیام حمایت از ورزش ایران وتیم ملی فوتبال را در تریبون مجلس داشته باشد با فریاد های احساسی عملا باعث ناامیدی جامعه ورزش لرستان در این شرایط حساس شده و به جای حمایت از فرزندان غیرتمند لردر تیم ملی سخن از استیضاح وزیر باکفایت ورزش می زند؟؟؟

آقای گودرزی، ورزش لرستان گوش قربانی نبوده ونیست واگر خواستار توسعه ورزش بروجرد ولرستان هستید به فکر توسعه سرانه فضای ورزشی ورشد ورزش قهرمانی در حوزه انتخابیه خود باشید؟؟؟

اقای گودرزی راستی از قهرمانان بنام ورزش بروجرد وعدم توجه به توسعه ورزش قهرمانی وحمایت از بخش خصوصی در شهر فرزانگان چه خبر؟؟؟

آقای گودرزی ورزش لرستان وبروجرد گوشت قربانی نیست که دنبال شقه کردن آن به نفع منافع شخصی وجناحی خود باشیم؟؟؟

✍️: رضامیرزایی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.