آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2

با پیگیری مدیر کل ورزش وجوانان لرستان وفدراسیون جودو:کمپ بین‌المللی شهدای امنیت جودو کشور در لرستان ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 20210
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
با پیگیری مدیر کل ورزش وجوانان لرستان وفدراسیون جودو:کمپ بین‌المللی شهدای امنیت جودو کشور در لرستان ایجاد می‌شود

با پیشنهاد سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و حضور میر اسماعیلی تفاهم نامه ایجاد خانه جودو لرستان و کمپ های تیم ملی جودو با نام شهدای امنیت به فدراسیون جودو به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در مجموعه شهید سبزی پرور به امضای دو طرف رسید. به گزارش طلوع افلاک، در نشست […]

با پیشنهاد سید آرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و حضور میر اسماعیلی تفاهم نامه ایجاد خانه جودو لرستان و کمپ های تیم ملی جودو با نام شهدای امنیت به فدراسیون جودو به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در مجموعه شهید سبزی پرور به امضای دو طرف رسید.

به گزارش طلوع افلاک، در نشست انتخابات هیئت رئیسه جودو استان لرستان که روز شنبه، ۲۸ آبان‌ماه برگزار شد رئیس فدراسیون جودو کشور، در سخنانی گفت: «برای اولین بار در سطح کشور، کمپ بین‌المللی جودو در استان لرستان ایجاد می‌شود که البته باید از استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تشکر کنم».

میراسماعیلی، تشریح کرد: «تعداد شش اردوی تیم ملی جودو به میزبانی لرستان برگزار شده است که گویای توانمندی استان لرستان در زمینه فعالیت‌های ورزش جودو است و هیئت جودو استان لرستان یکی از هیئت‌های برتر کشور از نظر ارزیابی عملکرد است».

وی افزود: رئیس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، تشریح کرد: «لیاقت و شایستگی استان لرستان در زمینه ورزش جودو، بسیار بالاست؛ لرستان، قهرمانان ارزشمندی در جودو تحویل کشور داده است که در آینده نیز همین‌گونه خواهد بود».

آرش میراسماعیلی، اظهار داشت: «ما باید تلاش کنیم استان لرستان، داور بین المللی جودو به کشور تحویل بدهد و در این زمینه کمبودهایی داریم که بایستی رفع شوند».

میراسماعیلی، توضیح داد: «بخش دیگری که نیازمند تلاش مضاعف است تربیت مربیان بین‌المللی در استان است؛ لرستان باید مربیان تراز بین‌المللی در زمینه ورزش جودو داشته باشد».

رئیس فدراسیون جودو خواستار این شد که در سطح روستاها، فعالیت‌های ورزش جودو شدت بیشتری داشته باشد و ورزش روستایی مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

آرش میراسماعیلی، تصریح کرد: «باید بتوانیم باشگاه‌های جودوی روستایی را در سطح استان فعال کنیم».

اسماعیلی افزود: «در بخش بانوان، در مدت ۱۰ سال گذشته، همواره لرستان جزو برترین‌ها در سطح کشور در ورزش جودو بوده است».

وی، تشریح کرد: «لرستان این پتانسیل را دارد که در سطح کشور همیشه، در جودو، اول باشد».

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: «ما توقع داریم از مسئولان استان و بخش خصوصی، اقتصادی و صنعتی استان که از ورزش جودوی استان، بیش از پیش، حمایت کنند».

دشمن، ورزشکاران و قهرمانان را هدف قرار داده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در این نشست، گفت: «دشمن، با ترفندهای مختلف، ورزشکاران کشور را هدف قرار داده است تا انحرافات مختلفی را در جامعه ایجاد کند».

سیدآرش قیاسیان، توضیح داد: «دشمن برنامه‌ریزی کرده است تا سرمایه‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی کشور را از جامعه جدا کند».

قیاسیان، بیان کرد: «ما هرچه داریم از خاک وطن و میهن اسلامی داریم؛ ورزشکاران و قهرمانان ورزشی هم سرمایه‌های ایران اسلامی هستند».

وی افزود: «باید تلاش کنیم حمایت از استعدادها و سرمایه‌های ورزشی کشور و استان، تقویت شوند».

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد: «نظام سلطه و غاصب جهانی، تلاش کرد آسیب‌هایی جدی به ورزش جودو کشور بزند که البته با تلاش‌های حقوقی مسئولان ورزشی کشور، این مشکلات رفع خواهد شد».

سیدآرش قیاسیان، تصریح کرد: «جودوی استان لرستان در حال حاضر تعداد ۹ ملی پویش مرد و ۳ ملی پویش بانو داریم که نشاندهنده ظرفیت بالای استان لرستان در زمینه ورزش جودو است».

قیاسیان، ادامه داد: «ما توقع داریم رویدادهای مهم جودوی کشور به میزبانی لرستان برگزار شوند؛ همچنین تجهیزات و امکانات لازم و کافی در اختیار هیئت جودو قرار گیرد».

نتایج انتخابات:

در انتخابات هیئت رئیسه مجمع جودوی استان لرستان، براساس رأی گیری، این نتایج به دست آمد:

۱_ هادی کردی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

۲_ عاطفه قربانی‌پور به عنوان نائب رئیس هیئت انتخاب شد.

۳_ رضا مهرابی، خزانه‌دار هیئت شد.

۴_احسان بهرامیان‌خیاط به عنوان خبره ورزشی هیئت انتخاب شد.

۵_ نسرین رحمان‌پور ریمله و اسد یگانه، عضو هیئت رئیسه شدند.

گزارش تصویری
لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.