آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024
4

اولین جلسه رسمی هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی استان لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 19997
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
اولین جلسه رسمی هم اندیشی هیات آمادگی جسمانی استان لرستان برگزار شد
اولین جلسه هم اندیشی و اهداء احکام اعضا هیات رییسه ، ریاست هیأت های شهرستان و کمیته های آمادگی جسمانی استان در روز پنجشنبه 1401/08/12 با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در سالن جلسات برگزار شد.

اولین جلسه هم اندیشی و اهداء احکام اعضا هیات رییسه ، ریاست هیأت های شهرستان و کمیته های آمادگی جسمانی استان در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ با حضور سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در سالن جلسات برگزار شد.

دراین جلسه قیاسیان ضمن تاکید بر توسعه و ترویج رشته های همگانی و حضور حداکثری مردم بر هم افزایی و هم اندیشی جامعه ورزش و هیات‌های ورزشی تاکید نمود.

محمد میرزایی اولین سرپرست هیات آمادگی جسمانی استان لرستان هم گفت:با توجه به سوابق ورزشی و انتخاب گزینه های اصلح، فعال و توانمند در هیات رییسه و انتصاب روسای کمیته ها این نوید را جهت فعالیت های مستمر و تاثیر گذار در سطح جامعه ورزش استان میدهیم و با اشاره به سهیم بودن شهرستان ها و تمرکززادیی به سایر شهرستان ها اقدامات ماندگاری انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهداء احکام انتصاب هیات رییسه،شهرستانها و کمیته ها شروع فعالیت های رسمی هیات آمادگی جسمانی کلیک زده شد.
لازم بذکر است که هیات آمادگی جسمانی لرستان در اولین اقدام خود مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی استان را با نظم و انضباط و شکوهی کم نظیر ۲۹ مهر در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار کرده بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=19997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.